۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ۱۶:۳۳
جواد-فلفلی---برای-نیمه-نهایی-سه-بازیکن-مصدوم-داریم
سرمربی تیم فوتبال پنج نفره ایران گفت: در بازی های مرحله حذفی فوتبال پنج نفره بازی های پارالمپیک ریو نگران سه بازیکن مصدوم تیم هستم.

سرمربی تیم فوتبال پنج نفره ایران گفت: در بازی های مرحله حذفی فوتبال پنج نفره بازی های پارالمپیک ریو نگران سه بازیکن مصدوم تیم هستم.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، جواد فلفلی پس از تساوی مقابل برزیل در مرحله گروهی فوتبال پنج نفره بازی های پارالمپیک ریو گفت: دو بازیکن تیم از قبل مصدوم بوده اند و صادق رحیمی نیز در بازی مقابل برزیل مصدوم شد.

وی گفت: مصدومیت این بازیکنان دغدغه فکری ام شده است و امیدوارم بتوانیم آنها را برای مرحله حذفی آماده بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پنج نفره ایران در خصوص بازی با تیم بزریل نیز گفت: بازی بسیار سختی بود و خوشحال هستم که بازیکنان توانستند دستورات کادر فنی را در زمین مسابقه به درستی اجرا کنند و یک امتیاز شیرین از این بازی بگیریم.




فلفلی افزود: صعود به مرحله حذفی فوتبال پنج نفره بازی های پارالمپیک ریو دستاورد مهمی است و امیدوارم روند موفقیت تیم در مرحله حذفی نیز تداوم یابد و با یک مدال پارالمپیک به تهران برگردیم.

وی گفت: حریف بعدی ایران در مرحله حذفی عصر امروز مشخص می شود.

سرمربی تیم فوتبال پنج نفره ایران افزود: حریف ایران در مرحله حذفی یکی از دو تیم آرژانتین یا چین خواهد بود که عصر امروز برای سرگروهی با یکدیگر روبرو می شوند.

فلفلی گفت: امیدواریم تیم فوتبال پنج نفره چین بازی با آرژانتین را ببرد و حریف ایران در مرحله حذفی شود. زیرا بازی با چین که یک تیم آسیایی است برای ایران بهتر است.

وی تیم فوتبال پنج نفره آرژانتین را یکی از تیم های خوب و با تجربه این دوره از رقابت ها دانست و گفت: برای کسب مدال به ریو آمده ایم و هر تیمی مقابل ما قرار گیرد، قطعا بازی دشواری خواهد داشت و شاگردانم همه تلاش خود را برای پیروزی انجام می دهند.

کد خبر : ۱,۷۳۷
اشتراک در