۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۵:۲۴
جواد-فلفلی---باید-برای-بازی-مقابل-برزیل-آماده-شویم
سرمربی تیم فوتبال پنج نفره ایران گفت: باید برد مقابل مراکش در بازی های پارالمپیک 2016 ریو را فراموش کنیم و برای بازی مقابل برزیل آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال پنج نفره ایران گفت: باید برد مقابل مراکش در بازی های پارالمپیک 2016 ریو را فراموش کنیم و برای بازی مقابل برزیل آماده شویم.

جواد فلفلی روز یکشنبه پس از پیروزی مقابل مراکش در مرحله گروهی فوتبال پنج نفره بازی های پارالمپیک 2016 ریو گفت: بازی مقابل برزیل میزبان بسیار سخت است و باید برای اطمینان از صعود به مرحله بعد بتوانیم مقابل این تیم امتیاز بگیریم.

وی افزود: برزیل مهد فوتبال دنیا است و قطعا باید استراتژی تیم مقابل برزیل متفاوت باشد.

سرمربی تیم فوتبال پنج نفره ایران در بازی های پارالمپیک 2016 ریو گفت: نحوه بازی مقابل برزیل متفاوت خواهد بود تا بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم.

فلفلی در خصوص بازی مقابل مراکش نیز گفت: بازی سختی بود و هر دو تیم نیاز به پیروزی داشتند که در نهایت تیم ما موفق شد از سد مراکش عبور کند.

وی افزود: فوتبالیست های نابینا و کم بینای ایران مردانه بازی کردند و توانستند به خوبی برنامه هایی را که در نظر داشتیم در زمین پیاده کنیم.




«حسین رجب پور» بازیکن تیم فوتبال پنج نفره ایران نیز گفت: بازی سنگینی بود و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این دیدار حساس را به دست آوریم.

وی افزود: مراکش یکی از رقیبال اصلی ما در مرحله گروهی بود و امیدواریم با تلاش و همت بازیکنان بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

زننده یکی از دو گل ایران در بازی مقابل مراکش گفت: بازی بعدی ایران مقابل برزیل بسیار حساس است و قطعا با تمام توان مقابل این تیم بازی خواهیم کرد.

تیم فوتبال پنج نفره ایران روز یکشنبه در مرحله گروهی. رقابت های فوتبال پنج نفره بازی های پارالمپیک ٢٠١٦ ریو با نتیجه دو  بر صفر مراکش را شکست داد.

تیم فوتبال پنج نفره ایران با این پیروزی، از دو بازی چهار امتیاز بدست آورد.

گل های این دیدار را حسین رجب پور و بهزاد زادعلی اصغر  به ثمر رساندند.

حدود دو هزار تماشاگر برزیلی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

در دیگر بازی این گروه تا دقایقی دیگر  تیم فوتبال پنج نفره برزیل مقابل ترکیه قرار می گیرد.

فوتبال پنج نفره دو نیمه 25 دقیقه ای است و باریکنان باید با چشمان بسته بازی کنند.

فقط دروازه بان در فوتبال پنج نفره توانایی دیدن دارد. توپ فوتبال پنج نفره زنگوله دار است که وقتی ضربه به آن وارد می شود بازیکن صدای آن را می شنود و به سمت آن حرکت می کند.

کد خبر : ۱,۷۰۵
اشتراک در