۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۴۴
برگزاری یک دوره مسابقات نمایشی تیراندازی برای نابینایان و کم بینایان
یک دوره  مسابقه تیراندازی نمایشی همزمان با مسابقات جهانی تیراندازی معلولان جهان برای نابینایان و کم بینایان برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک همزمان با مسابقات جهانی تیراندازی معلولان جهان یک دوره مسابقات تیراندازی برای نابینایان و کم بینایان به صورت نمایشی برگزار خواهد شد. در همین راستا  کمیته بین المللی پارالمپیک از تعدادی ورزشکار نابینا و کم بینا دعوت کرده تا در این رویداد که بیشتر جنبه نمایشی دارد حضور یابند.
سارا بوند مدیر رشته تیراندازی IPC می گوید: " درخواست های زیادی از کشورهای مختلف مطرح شد و از ما خواسته شد تا زمینه شرکت نابینایان و کم بینایان در مسابقات تیراندازی را فراهم کنیم " .
وی در ادامه افزود: "اکنون خرسندیم که توانسته ایم 40 مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی را برای این دسته از معلولین ترتیب دهیم."
  کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC)  هدف از برگزاری این مسابقات نمایشی را صرفا ارزیابی امکانات فراهم شده و بهبود و ارتقاء سطح آنها عنوان کرد. گفتنی است در پایان این مسابقات یک نظر سنجی کلی از ورزشکاران و کمیته های ملی پارالمپیک بعمل خواهد آمد تا نقاط ضعف و قوت امکانات و شرایط موجود در این رشته نمایان شود.
کد خبر : ۱۶۷
اشتراک در