۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹
شهلا-بهروزی-راد---برای-کسب-مدال-در-پارالمپیک-شرکت-کرده-ام
تنها نماینده قایقرانی کاروان ایران در بازیهای پارالمیک ۲۰۱۶ ریو از عزم جزم خود برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقات خبر داده است.
تنها نماینده قایقرانی کاروان ایران در بازیهای پارالمیک ۲۰۱۶ ریو از عزم جزم خود برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقات خبر داده است.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، شهلا بهروزی راد در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک در ماده کایاک تک نفره بانوان در این رقابتها شرکت می کند.

وی که اولین ورزشکار پارالمپیکی ایران در رشته قایقرانی است در خصوص این دوره از مسابقات گفت: به هر حال رشته قایقرانی در دنیا از جایگاه قابل قبولی برخوردار است و بسیاری از کشورها با سرمایه گذاری فراوان در این مسابقات حضور یافته اند. با این اوصاف من هم با توجه به حمایت های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان با امیدواری کامل گام در این رقابتها خواهم گذاشت تا بتوانم ان شاءالله با کسب بهترین نتیجه به کار خودم پایان دهم.

بهروزی راد در ادامه تصریح کرد: ارتفاع تهران نزدیک به ۱۲۰۰ متر بالاتر از سطح دریاست اما در اینجا اختلاف سطح ندارم و از آنجایی که ۹ روز دیگر مسابقاتم آغاز می شود، فرصت خوبی در اختیار دارم تا شرایط خودم را برای این بازی ها بهبود ببخشم. اکسیژن ریو دو ژانیرو هم به بهبود شرایط تمرینی ام کمک می کند.

نماینده قایقرانی کشورمان در مسابقات جهانی آلمان که اردیبهشت ماه برگزار شد با یک پله صعود نسبت به دوره پیش این رقابت‌ها، در رده پنجم جهان قرار گرفت.

شهلا بهروزی‌راد که سال گذشته از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ ایتالیا، صاحب سهمیه پارالمپیک شد، در حالی در رقابت‌های جهانی آلمان صاحب رده پنجم شد که در دوره پیشین این مسابقات (جهانی ایتالیا) جایگاه ششم را به خود اختصاص داده بود.

وی در ارتباط با بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: می خواهم اولین مدال قایقرانی ایران در پارالمپیک را به نام خودم ثبت کنم.

کد خبر : ۱,۶۳۵
اشتراک در