۲ شهریور ۱۳۹۵ ۱۴:۰۳
اله-مانی---قرعه-کشی-مجدد-انجام-نمی-شود---به-حقمان-رسیدیم
مسئول انجمن فوتبال هفت نفره ایران پس از موافقت مسئولان کمیته بین المللی پارالمپیک برای حضور در بازیهای ریو گفت: تمام اقدامات لازم برای حضور تیم ملی در بازیهای پارالمپیک انجام شده است و تنها کارهای تشریفاتی باید انجام شود.
مسئول انجمن فوتبال هفت نفره ایران پس از موافقت مسئولان کمیته بین المللی پارالمپیک برای حضور در بازیهای ریو گفت: تمام اقدامات لازم برای حضور تیم ملی در بازیهای پارالمپیک انجام شده است و تنها کارهای تشریفاتی باید انجام شود.

امین اله مانی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: از آنجایی که احتمال می دادیم با حضور تیم فوتبال هفت نفره در بازیهای پارالمپیک موافقت شود اردوی تیم ملی را از ابتدای هفته آغاز کردیم. از طرفی تمام مکاتبات لازم برای حضور تیم ملی در بازیها انجام شده است و تنها کارهای تشریفاتی باید انجام شود.

وی درخصوص قرعه کشی مجدد بازیها گفت: قرعه کشی مجدد انجام نمی شود بلکه ایران جایگزین تیم روسیه خواهد شد. بنابراین در این مسابقات با تیم های آرژانتین، آمریکا و هلند همگروه هستیم و در گروه مقابل نیز تیم های اوکراین، ایرلند، برزیل و انگلستان قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره کشورمان با اشاره به آمادگی شاگردانش برای حضور در این مسابقات گفت: تیم از لحاظ روحی استرس داشت اما زمانیکه مشکل حضور تیم ملی در برزیل حل شد شرایط خوبی دارند. با این حال به دلیل نداشتن اردوی تدارکاتی از لحاظ جسمانی شرایط مناسبی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی یک ماه گذشته در مسابقات دانمارک شرکت کرد و سهمیه جهانی گرفت. ما هم از بازیکنان قدیمی و فوتبالیست هایی که در مسابقات دانمارک حضور داشتند بهره گرفتیم. در این اردو نیز امیدواریم از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی به شرایط ایده آلی برسیم. سعی می کنیم نقاط ضعف تیم را با موارد دیگر برطرف کنیم.

اله مانی در خصوص رقبای ایران در این مسابقات اظهار داشت: هر سه رقیب کشورمان را می شناسیم و نقطه ضعف تیم ما این است که در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک انگلیس شرکت نکرده ایم و آخرین عملکرد تیم های حریف را ندیده ایم با این حال با تمام توان خود شرکت کرده و برای ایستادن روی سکوی مسابقات به برزیل می رویم و به کمتر از سکو فکر نمی کنیم.

وی با اعلام این مطلب که به حقمان رسیدیم، اظهار داشت: تیم انگلستان که می ترسید در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک از ایران شکست خورده و حذف شود روادید تیم ما را صادر نکرد اما با حذف تیم روسیه به حقمان رسیدیم. تیم ملی از لحاظ روانی انگیزه بالایی دارد.

کد خبر : ۱,۶۰۹
اشتراک در