۲۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۱۹
رضایی---قول-می-دهم-کمیته-ملی-پارالمپیک-مستقل-شود
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر چهارشنبه ضمن بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری به مسئولان ورزش معلولان در زمینه استقلال کمیته ملی پارالمپیک از المپیک قول مساعدت داد.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز ضمن بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری به مسئولان ورزش معلولان در زمینه استقلال کمیته ملی پارالمپیک از المپیک قول مساعدت داد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، وی در حاشیه تمرینات ملی پوشان شاهد رکوردشکنی سیامند رحمان و مجید فرزین بود. سیامند رحمان موفق شد وزنه ۳۰۰ کیلوگرمی را بالای سر برده و رکوردش را ارتقاء دهد. همچنین مجید فرزین موفق شد وزنه ۲۳۷ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و رکورد جهان که به نام خودش ثبت شده بود را به میزان سه کیلوگرم ارتقا دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به ملی پوشان گفت: شما نماینده اقتدار ملت ایران در صحنه های بین المللی هستید. شما صدای مظلومیت ملتی هستید که بیش از ۳۷ سال برای احیای حقوق خودش مبارزه می کند. فضایل ملت ایران از طریق شما به جهان نشان داده خواهد شد.

وی افزود: شما نقش بسیار مهم و حیاتی دارید. حضور شما در پارالمپیک های گذشته و تمرینات امروزتان نشان داد جوان های ما توانایی های بزرگی دارند و امیدوارم مسئولان کشور توجه بیشتری به توانایی ها شما داشته باشند.

 

 


رضایی اظهار داشت: وقتی پرچم ایران را بالا برده و به اهتزاز درمی آورید تمام روستاها و شهرهای ایران از شادی به خیابان‌ها می آیند و جشن می گیرند چون ملت ایران دوست دارد از طریق شما فضایل خود را به دنیا نشان دهد. امیدوارم در این دوره از بازیهای پارالمپیک افتخارات بیشتری کسب کنید.

وی یادآور شد: بسیاری تلاش می کنند اسم ایران و خلیج فارس را حذف کنند و تاریخ ایران را پاک کنند. بسیاری دشمنی خودشان را با بدترین شیوه نشان می دهند اما از طریق شما این توطئه ها و سوء نیت ها خنثی می شود که ایران فراموش نشدنی و تاریخ ایران پاک نشدنی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اسم کاروان شما منا است که امیدوارم به کسانی است که قصد توطئه علیه ایران را دارند پاسخ محکمی بدهید.

وی همچنین قول داد: کمیته ملی پارالمپیک از المپیک جدا شود تا به جایگاه واقعی خود برسد.

کد خبر : ۱,۵۹۳
اشتراک در