۲۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۰۹
والیبال-نشسته-در-اندیشه-خلق-شگفتی-در-پارالمپیک-پانزدهم
مرحله چهاردهم اردوی تیم ملی والیبال نشسته درحالی به پایان رسید که ملی پوشان تمرینات توپی و تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

مرحله چهاردهم اردوی تیم ملی والیبال نشسته درحالی به پایان رسید که ملی پوشان تمرینات توپی و تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته که برای پیروزی شاگردانش در بازیهای پارالمپیک برنامه ریزی کرده است، ۱۵ اردو را پیش بینی کرده و هدفش حفظ روحیه شاگردانش در برزیل است. میزبان بازیهای پارالمپیک برای رقابت در فینال با ملی پوشان کشورمان آماده می شود و تیم ملی و کادر فنی هم تلاش می کنند تا با انگیزه و روحیه بالا به قهرمانی برسند.

وی از طرفی بازدید مسئولان از ادوی تیم ملی را در بالا بردن انگیزه شاگردانش بسیار موثر می داند تا با تلاش مضاعف و توکل بر خدا مزد زحماتشان را بگیرند.

مهرزاد: کار سختی داریم
مرتضی مهرزاد که برای نخستین بار بازیهای پارالمپیک را تجربه می کند می گوید: ابتدا فکر نمی کردم در بازیهای پارالمپیک شرکت کنم اما خیلی خوشحالم و از اینکه در کنار تیم ملی هستم احساس غرور می کنم و امیدوارم با کمک هم‌تیمی هایم موفق عمل کنیم.

وی افزود: از زمانی که به اردوی تیم ملی والیبال نشسته وارد شده ام زندگی و روحیه ام تغییر کرده است.

بلندقدترین ملی پوش والیبال نشسته اظهار داشت: در بازیهای جام بین قاره ای دو بار با برزیل مسابقه داده و پیروز شده ایم، اما در بازی‌های پارالمپیک رقبای سختی چون لهستان و بوسنی را پیش رو داریم که در سال ۲۰۱۲ بوسنی صاحب مدال طلا شد. ما هم تلاش می کنیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

صالحی: رقیب اصلی ما بوسنی است
رمضان صالحی، لیبروی تیم ملی والیبال نشسته نیز بوسنی و هرزگوین را رقیب اصلی تیم ملی می داند و معتقد است: رقیب اصلی ما بوسنی است که در دوره قبل عنوان قهرمانی را کسب کرد اما برزیل هم تیم خوبی است که با آنالیز خوب و برنامه مربیان این تیم را شکست می دهیم اما از تیم های آلمان و روسیه هم نباید عافل شویم.

وی افزود: اردوهای خوبی را پشت سرگذاشته ایم و هدفمان این است که عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

علی پوریان: می خواهیم قهرمانی را از بوسنی پس بگیریم
داود علی پوریان، کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته هم قصد دارد با انسجام تیمی به عنوان قهرمانی بازیهای پارالمپیک دست یافته و این عنوان را از بوسنی پس بگیرند.

وی گفت: در این مسابقات حریفانی از روسیه و برزیل هم داریم که قدرتمند هستند اما امیدواریم به آنچه می خواهیم دست یابیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته کشورمان خاطرنشان کرد: اردوهای خوبی را پشت سرگذاشته و در اردوی پایانی تمرینات تاکتیکی را برای هماهنگی بیشتر تیم انجام می دهیم.

 



کد خبر : ۱,۵۹۲
اشتراک در