۲۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۵۱
معرفی-تیم-های-پارالمپیکی---شاهین-ایزدیار-در-جستجوی-موفقیت
شاهین ایزدیار در دومین پارالمپیک خود به دنبال کسب افتخار است اگرچه موفقیت در این رشته آبی کاری است بس دشوار.

شاهین ایزدیار در دومین پارالمپیک خود به دنبال کسب افتخار است اگرچه موفقیت در این رشته آبی کاری است بس دشوار.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، نماینده شنای ایران در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن در چهار ماده ۵۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر قورباغه و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی به آب زد.

ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر قورباغه برای نخستین بار در تاریخ شنای کشور چه در بخش المپیک و چه پارالمپیک به فینال راه یافت و در نهایت هشتم شد.

این شناگر که قرار است با مربیگری محمدحسین اقبالی در ریو به میدان برود، برای کسب مجوز حضور در ریو راه درازی را پشت سر گذاشته است.

ایزدیار و علیرضا جلیلی هر دو از شانس حضور در ریو برخوردار بودند اما انجمن شنای معلولان با در نظر گرفتن رکوردهای ایزدیار در مسابقات بین المللی لهستان به عنوان آخرین رویدادی که در آن حضور داشت، وی را برای حضور در این رویداد معتبر انتخاب کرد.

 

 


ایزدیار در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در خصوص حضور در پارالمپیک ریو اظهار داشت: کار در رقابتهای سطح بالایی چون پارالمپیک بسیار دشوار است. درست است که شنا یک رشته رکوردی است و ما از عملکرد حریفان خود مطلعیم اما بعضی اوقات پیش می آید که یک شناگری که شما قبلا وی را ندیده اید در مسابقات شرکت می کند و بهترین نتایج را کسب می کند. با این حال با تمریناتی که پشت سر گذاشته ام برای کسب بهترین نتایج به ریو می روم.

ایزدیار در بازیهای پارالمپیک ریو 2016 در دو ماده ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر قورباغه شنا خواهد کرد.

کد خبر : ۱,۵۸۶
اشتراک در