۲۴ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۵۹
سرمربی-جودو---به-موفقیت-در-بازیهای-پارالمپیک-امیدواریم
محمدرضا حاج یوسف زاده، سرمربی تیم ملی جودوی پارالمپیکی ایران، در روز نخست اردوی دوازدهم تیم ملی گفت: حریفان قدرتمندی در بازی های پارالمپیک داریم اما ناامید نیستیم.
محمدرضا حاج یوسف زاده، سرمربی تیم ملی جودوی پارالمپیکی ایران، در روز نخست اردوی دوازدهم تیم ملی گفت: حریفان قدرتمندی در بازیهای پارالمپیک داریم اما ناامید نیستیم.

وی در خصوص شرایط شاگردانش در اردوی دوازدهم تیم ملی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و در اردوی پایانی برای حضور موفق در بازیهای پارالمپیک آماده می‌شود.

وی به اردوی آماده سازی شاگردانش در آذربایجان و برگزاری اردو و بازی دوستانه اشاره کرد و افزود: تیم آذربایجان قهرمان جهان و پارالمپیک دارد که تمرین ۱۲ روزه تیم ملی در این کشور به بالا رفتن آمادگی جودوکاران ایران کمک کرد.

سرمربی تیم ملی جودوی پارالمپیکی کشورمان درخصوص حریفان ایران در بازیهای پارالمپیک اظهار داشت: ملی پوشان ایران در این مسابقات باید با جودوکارانی از ازبکستان, روسیه و آذربایجان رقابت کنند که قدرتمند هستند، با این حال ناامید نیستیم و با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت می کنیم.

حاج یوسف زاده در پایان یادآور شد: هدف ما از شرکت در این مسابقات این است که در مقایسه با دوره گذشته بازیهای پارالمپیک عملکرد بهتری داشته باشیم و روی سکو بایستیم.

پانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک ۱۷ تا ۲۸ شهریورماه در ریودوزانیرو برگزار می شود. کاروان پارالمپیک ایران با نام کاروان فرهنگی ورزشی منا دهم شهریورماه برای حضور در این دوره بازی ها عازم ریو می شود.

کد خبر : ۱,۵۸۳
اشتراک در