۲۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۱۰
جواد-فلفلی---فوتبال-پنج-ایران-در-گروه-سختی-قرار-دارد
سرمربی تیم ملی فوتبال ۵ نفره معتقد است ایران در بازیهای المپیک در گروه سختی دارد و شکست حریفان کار دشواری است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ۵ نفره معتقد است ایران در بازی های المپیک در گروه سختی دارد و شکست حریفان کار دشواری است.

جواد فلفلی که شاگردانش را برای حضور قدرتمند در بازیهای پارالمپیک آماده می کند، درخصوص شرایط تیم ملی به کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی در شرایط خوب جسمی و روانی به سر می برد و امیدواریم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.

وی با اشاره به گروه بندی مسابقات اظهار داشت: ما در گروه اول بازیهای پارالمپیک با تیم های مراکش، برزیل و ترکیه قرار داریم که قهرمان قاره های مختلف هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ۵ نفره افزود: از آنجایی که رقبای ما قهرمان قاره های اروپا، آفریقا و آمریکا هستند کارمان برای شکست آنها و صعود به مرحله دوم سخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: در تورنمنتی با تیم های برزیل, مکزیک و آرژانتین رقابت کرده ایم, اما شناختی از تیم های مراکش و ترکیه نداریم.


فلفلی به لغو سفر تیم ملی به ترکیه اشاره کرد که به دلیل شرایط ناامن این کشور برگزار شد و ادامه داد: تیم ترکیه که قهرمان اروپا شده در ایتالیا بازی کرده و مربی انگلیسی دارد. ما فیلم بازیهای آنها را گرفته و آنالیز  کرده ایم.

پانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک ۱۷ تا ۲۸ شهریورماه در ریودوژانیرو برگزار می شود. کاروان پارالمپیکی ایران با نام کاروان فرهنگی ورزشی منا دهم شهریورماه برای حضور در این دوره بازی ها عازم ریو می شود.

کد خبر : ۱,۵۷۷
اشتراک در