۱۹ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۲۷
هادی-رضایی---تمرکزمان-بر-روی-بازی-با-بوسنی-و-هرزگوین-است
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در آستانه برگزاری اردوی تیم ملی گفت: در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به مسابقه مقابل بوسنی فکر می کنیم، چون باشکست این تیم مسیر کوتاه‌تری تا فینال پیش رو خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در آستانه برگزاری اردوی تیم ملی گفت: در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به مسابقه مقابل بوسنی فکر می کنیم، چون باشکست این تیم مسیر کوتاه‌تری تا فینال پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی گفت: دو اردوی تدارکاتی در آلمان و هلند برگزار کردیم و چند مسابقات دوستانه با تیم های ملی آلمان، هلند و چین انجام دادیم که برای بالا بردن آمادگی ملی پوشان مفید بود، چراکه هشت بازیکن جدید می خواهند بازیهای پارالمپیک را برای نخستین بار لمس کنند و باید آماده باشند.

وی افزود: تیم ملی در این اردو و ۱۰ مسابقه تدارکاتی که انجام داد با فضای مسابقات خارجی و با قضاوت داوران بین المللی آشنا شد و از طرفی این اردو برای شناخت ترکیب تیم خوب بود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره میزبانی برزیل در بازیهای پارالمپیک اظهار داشت: میزبان مسابقات از شرایط میزبانی به نفع تیم خود استفاده می کند اما ما آمادگی مسابقه با این تیم را در فینال داریم و برنده مسابقه در زمین مشخص می شود.

وی ادامه داد: باید تیم را از لحاظ شرایط روحی برای رقابت در چنین میدانی آماده می کنیم تا مسابقات خوبی انجام دهد.

رضایی به برگزاری مسابقه فینال در روز اختتامیه اشاره کرد و گفت: برزیل مسابقه فینال والیبال نشسته را روز اختتامیه برگزار می کند که ۲۸ شهریورماه است و تنها رشته ای است که در روز اختتامیه برگزار می شود. آنها به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که می گویند بلیت بازی فینال فروخته شده است. این شرایطی است که میزبان به وجود آورده است و ما باید مسابقاتمان را انجام دهیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته در پایان گفت: در حال حاضر به مسابقه برابر برزیل فکر نمی کنیم چون نخستین بازی تیم ما با بوسنی است و تمرکزمان به بازی مقابل این تیم است که اگر پیروز میدان باشیم مسیر کوتاه‌تری تا فینال داریم. ما سعی می کنیم قدم به قدم جلو برویم. ایران در دو بازی آخر خود با برزیل، پیروز از میدان خارج شده است.

تیم ملی والیبال نشسته در گروه B بازی‌ها با تیم‌های بوسنی و هرزگوین، روسیه و چین همگروه است. در گروه A هم تیم‌های برزیل، آمریکا، آلمان و مصر حضور دارند.

کد خبر : ۱,۵۷۲
اشتراک در