۱۸ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۴۱
سیامند-رحمان---ثبت-رکورد-تاریخی-در-برزیل-باعث-افتخار-من-است
قوی‌ترین وزنه بردار معلول جهان معتقد است: افتخارآفرینی و شاد کردن دل مردم برایم حد و اندازه ندارد و ثبت رکورد تاریخی در بازی های پارالمپیک برزیل باعث افتخار است.

قوی‌ترین وزنه بردار معلول جهان معتقد است: افتخارآفرینی و شاد کردن دل مردم برایم حد و اندازه ندارد و ثبت رکورد تاریخی در بازیهای پارالمپیک برزیل باعث افتخار است.

سیامند رحمان درحالی که تمرینات فشرده ای را برای ثبت رکورد تاریخی در بازیهای پارالمپیک انجام می دهد، به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بیش از یک سال با مربیان تمرین می کنم و آسیب دیدگی ندارم و تلاش می کنم در زمان باقیمانده تا بازی ها، شرایط آمادگی ام را حفظ کنم.

وی درخصوص نپذیرفتن پیشنهاد رقابت برای کشورهای دیگر اظهار داشت: از بسیاری از کشورها برای مسابقه در کشورشان پیشنهاد داشتم اما رقابت با پرچم کشورم و شاد کردن دل مردم ایران برای من میلیاردها دلار ارزش دارد.

قوی‌ترین مرد وزنه بردار معلول جهان خاطرنشان کرد: تا روزی که وزنه می زنم به نام کشور ایران مسابقه می دهم و افتخارم این است که در بازیهای پارالمپیک برزیل رکورد تاریخی را به نام ایران ثبت کنم اما باید شرایط مهیا باشد.

وی انتظارات را استرس آور عنوان کرد و گفت: وقتی می گویند در پارالمپیک صددرصد مدال طلا می گیری برای من استرس آور شده است. تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ام و امیدوارم جواب زحمات مربیان و عزیزانی که برایم زحمت کشیدند را بدهم.

 


سیامند رحمان درخصوص نتیجه الهه احمدی، تیراندازی کشورمان، در بازیهای المپیک اظهار داشت: وقتی مصاحبه الهه احمدی را دیدم ناراحت شدم. وی به عنوان تیرانداز ایرانی در بازیهای المپیک شرکت کرد و به نظرم مقام خوبی کسب کرد و برای ما باعث افتخار است.

کد خبر : ۱,۵۶۹
اشتراک در