۱۸ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۲۴
هادی-زاده---امیدوارم-دو-و-میدانی-کاران-بیش-از-۱۵-مدال-پارالمپیک-به-دست-آورند
رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان ابراز امیدواری کرد دو و میدانی کاران کشورمان بیش از ۱۵ مدال در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ برزیل به دست آورند.
رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان ابراز امیدواری کرد دو و میدانی کاران کشورمان بیش از ۱۵ مدال در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ برزیل به دست آورند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادی زاده بعد از پایان اردوی تیم ملی دو و میدانی در کشور آذربایجان به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: بعد از مسابقات سال گذشته که در کشور قطر برگزار شد ملی پوشان اردوهای غیر متمرکزی در شهرهای خودشان داشتند که برای بالا بردن آمادگی روحی به اردوی خارجی نیاز داشتند، چون مسابقات بین المللی آنها در آلمان لغو شده و از لحاظ روحی دچار مشکل شده بودند.

وی افزود: خوشبختانه اردوی کشور آذربایجان خوب بود و امکانات این کشور با همکاری کمیته ملی پارالمپیک این کشور برای ملی پوشان مناسب بود. این اردو به اعتقاد مربیان رضایت بخش بود.

رئیس انجمن دو و میدانی فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری اردوی پایانی تیم ملی از چهارم شهریورماه خبر داد و درباره بازیهای پارالمپیک اظهار داشت: برگزیده ها و بهترین‌های ایران در این مسابقات شرکت می کنند که جزو بهترین های جهان هستند. دو و میدانی کاران رقابت سختی دارند اما فکر می کنم خبرهای خوبی برای کشورمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیش بینی نتیجه این مسابقات منطقی نیست اما ملی پوشان کشورمان آمادگی خوبی دارند و امیدوارم بیش از ۱۵ مدال پارالمپیک در رشته دو و میدانی کسب کنیم.

کد خبر : ۱,۵۶۸
اشتراک در