۱۴ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۳۶
مسعود-اشرفی---پیشرفت-پارالمپیک-ایران-برای-رسانه‌های-ژاپنی-باورکردنی-نبود
دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ایران گفت: پیشرفت ورزشکاران پارالمپیکی ایران برای رسانه های ژاپنی باور کردنی نبود و انتظار چنین پیشرفتی را نداشتند.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک ایران گفت: پیشرفت ورزشکاران پارالمپیکی ایران برای رسانه های ژاپنی باور کردنی نبود و انتظار چنین پیشرفتی را نداشتند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسعود اشرفی پس از مصاحبه با روزنامه آساهی شیمبون ژاپن گفت: ورزشکاران کشورمان در بازیهای پارالمپیک جایگاه خوبی را کسب کرده اند که مورد توجه رسانه های تصویری و نوشتاری ژاپنی قرار گرفته است.

وی افزود: رسانه های ژاپنی درخصوص فعالیت های مختلف نمایندگان کشورمان و کاروان اعزامی گزارش هایی تهیه کرده اند و مصاحبه های مختلفی انجام داده اند.


دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک ایران به گزارش شبکه تلویزیونی NHK و روزنامه های یومیوری و آساهی ژاپن اشاره و خاطرنشان کرد: روزنامه آساهی ماه گذشته با زهرا نعمتی مصاحبه کرد و نماینده دیگرشان روز گذشته با سیامند رحمان گفتگویی را انجام دادند. این رسانه همچنین با حضور در کمیته ملی پارالمپیک در خصوص فعالیت های این کمیته در عرصه ورزش پارالمپیک پرسش هایی را مطرح کردند که پاسخگوی این سوالات بودم.

وی توجه رسانه های ژاپنی به فعالیت ورزش پارالمپیک ایران را دو دلیل عنوان کرد و گفت: دلیل اول اهمیت رسانه های ژاپنی جایگاه ایران در بازیهای پارالمپیک است که از لحاظ توسعه ای و فنی موفقیت های خوبی کسب کرده است و دلیل دوم آنها میزبانی توکیو در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ است.

 

 

اشرفی ادامه داد: از آنجایی که مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ در توکیو برگزار می شود، رسانه های ژاپنی کار خود را از سال گذشته برای آشنایی مردم کشورشان با ورزش پارالمپیک آغاز کرده اند و به کشورهای مختلف دنیا سفر می کنند تا اهمیت این رویداد مهم را نشان دهند.

وی در پایان یادآور شد: آنها در سفر به ایران به دنبال دلایل موفقیت ورزشکاران کشورمان در بازیهای پارالمپیک هستند، چرا که انتظار چنین پیشرفتی را نداشتند.

کد خبر : ۱,۵۵۷
اشتراک در