۱۴ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۲۴
کاپیتان-تیم-فوتبال-هفت-نفره---با-شکست-پرتغال-فینالیست-می-شویم
کاپیتان تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی با برتری مقابل پرتغال به دیدار پایانی رقابتهای انتخابی جهان راه پیدا کند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی با برتری مقابل پرتغال به دیدار پایانی رقابتهای انتخابی جهان راه پیدا کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ایران عصر چهارشنبه و در شرایط جوی نامساعد با نتیجه ۶ بر صفر مقابل استرالیا به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

ایران امروز پنجشنبه با پرتغال دیدار خواهد داشت.

صادق حسنی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک در خصوص دو بازی مرحله گروهی مقابل آلمان و ایرلند شمالی اظهار داشت: بازی با آلمان نسبت به بازی با ایرلند سبک تر بود. بازی با ایرلند شمالی کمی درگیرانه بود با این حال موفق شدیم آن بازی را ببریم. بازیکنان تیم ملی ایران در بازی با ایرلند نمایش خیلی خوبی داشتند.

هافبک وسط تیم ملی فوتبال هفت نفره در ارتباط با بازی با استرالیا گفت: بازی با استرالیا نسبت به بازی ایرلند و آلمان سبک تر بود با این حال برای راهیابی به نیمه نهایی باید بازی را می بردیم.  خوشبختانه موفق شدیم با یک بازی هماهنگ از سوی بچه ها در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال هفت نفره در خصوص بازی مرحله نیمه نهایی مقابل پرتغال گفت: حریف بعدی پرتغال است. تا الان دیداری با پرتغال نداشتیم با این حال فکر نمی کنیم تیمی باشد که بتواند ما را شکست دهد. همه تلاش خودمان را می کنیم تا با برتری مقابل این تیم راهی دیدار پایانی شویم.

کد خبر : ۱,۵۵۶
اشتراک در