۱۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۳۴
هادیزاده---اردوی-آذربایجان-به-بهترین-شکل-در-حال-برگزاری-است
رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان از برگزاری اردوی ورزشکاران ایران در اردوی کشور آذربایجان ابراز رضایت کرد.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان از برگزاری اردوی ورزشکاران ایران در اردوی کشور آذربایجان ابراز رضایت کرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، سفر به آذربایجان و برپایی اردوی تمرینی در این کشور تنها اعزام برون مرزی است که در برنامه تیم ملی دو و میدانی معلولان برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو قرار گرفته است.

علی اصغر هادیزاده در خصوص این اردو به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوی دو و میدانی به خوبی در آذربایجان در حال برگزاری است. ورزشکاران ما روزانه در دو نوبت صبح و عصر و زیر نظر مربیان به تمرینات آماده سازی خود مشغول هستند.

وی افزود: اردوی ما در کشور آذربایجان با حضور ۲۱ ورزشکار و طی ۱۲ روز در حال برگزاری است و روز جمعه ۱۵ مرداد به پایان می رسد.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان با تشکر از مسئولان کمیته ملی پارالمپیک آذربایجان در خصوص میزبانی این اردو، افزود: آذربایجانی‌ها همه تلاش خود را به کار بسته اند تا حداکثر امکانات را در اختیار تیم ایران قرار دهند. شرایط زمین بسیار خوب است و سالن بدنسازی، استخر و وسایل تمرین در اختیار اعضای کاروان قرار دارد. بچه ها هم از نظر روحی بسیار خوب و با انگیزه هستند و از اردو رضایت دارند.

 

 


هادیزاده با اشاره به بازدید اعضای سفارت ایران در آذربایجان از اردوی ملی پوشان، از روند تمرینات ورزشکاران ابراز رضایت کرد و همچنین گفت مربیان هم از پیشرفت کار راضی هستند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ورزشکاران به فکر ثبت رکورد در این اردو هستند، گفت: این اردوی آمادگی است و ورزشکاران با توجه به نزدیکی مسابقات به هیچ وجه دنبال رکوردزنی نیستند. کم کم از فشار تمرینات سنگین دو و میدانی کاران کاسته می شود و کارهای سرعتی انجام می گیرد تا انشاالله در ریو بهترین رکوردها را کسب کنیم.

کد خبر : ۱,۵۴۸
اشتراک در