۹ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۴۵
امین-اله-مانی---آلمان-حریف-دست-و-پا-بسته-ای-نبود
امین اله مانی، مسئول کمیته فوتبال هفت نفره، با وجود پیروزی پرگل ملی پوشان ایران در دیدار نخست، آلمان را حریفی تاکتیک پذیر معرفی کرد.
امین اله مانی، مسئول کمیته فوتبال هفت نفره، با وجود پیروزی پرگل ملی پوشان ایران در دیدار نخست، آلمان را حریفی تاکتیک پذیر معرفی کرد.

ایران در نخستین دیدار از رقابتهای فوتبال هفت نفره انتخابی قهرمانی جهان که در دانمارک در حال برگزاری است، امروز شنبه با نتیجه ۷ بر یک از سد آلمان در گروه C گذشت.

مسئول کمیته فوتبال هفت نفره در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: بچه های ما خوشبختانه موفق شدند با نمایشی خوب مقابل آلمان به برتری برسند. البته آلمان با اینکه برای نخستین بار بود در این رقابتها شرکت می کرد حریف دست و پا بسته ای نبود و تیم تاکتیک پذیری نشان داد. آلمان نسبت به تیم هایی که در مسابقات حضور دارند تیم تاکتیک پذیری است و بازیکنان این تیم از لحاظ بدنی در جایگاه خوبی قرار دارند.


اله مانی ادامه داد: در این بازی توانستیم به کلاسبندی بازیکنان دست پیدا کنیم. از ۱۰ بازیکنی که ما به این رقابتها آورده ایم چهار بازیکن در بازیهای پاراآسیایی اینچئون شرکت داشتند اما باید دوباره در این مسابقات تست می شدند که خوشبختانه همه آنها هم تایید شدند. شش بازیکن دیگر کاملا جدید بودند و برای نخستین بار بود که تست شدند. از این شش نفر، پنج نفر موفق شدند کلاسی که ما می خواهیم را بگیرند اما یک نفر موفق به انجام این کار نشد. اما در مجموع باید بگویم راضی کننده بود چون از ۱۰ بازیکن ۹ نفر تایید شدند. بازیکنانی که مد نظر ما بودند همان کلاس هایی که می خواستیم را گرفتند.


اله مانی در پایان در ارتباط با حریف بعدی تیم فوتبال هفت نفره گفت: ما فردا یکشنبه استراحت داریم و روز دوشنبه با ایرلند شمالی بازی خواهیم داشت. از این گروه دو تیم صعود می کنند و ما باید منتظر بازیهای دیگر باشیم تا ببینیم حریف بعدی ما چه تیم خواهد بود.
کد خبر : ۱,۵۴۴
اشتراک در