۶ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۰۱
برگزاری-یازدهمین-اردوی-پارالمپیکی-برای-تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره
تیم ملی فوتبال پنج نفره که برای دومین حضور خود در بازی های پارالمپیک آماده می شود، یازدهمین مرحله اردوی آماده سازی خود را از روز جمعه آغاز کرده و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داد.
تیم ملی فوتبال پنج نفره که برای دومین حضور خود در بازیهای پارالمپیک آماده می شود، یازدهمین مرحله اردوی آماده سازی خود را از روز جمعه آغاز کرده و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، استان مازندران در شهر سازی میزبان این مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره است که باحضور سیزده بازیکن برگزار می شود.

جواد فلفلی، سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره برای برپایی این مرحله از اردوی تدارکاتی تیمش از حسین رجب‌پور، محمد حیدری (خوزستان)، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی‌نسب (کرمان)، احمدرضا شاه‌حسینی، حجت‌الله مزارعی و رسول باصری (فارس)، امیر پوررضوی، بهزاد زاد علی‌اصغر (آذربایجان شرقی) و کامبیز محکم (خراسان رضوی) دعوت کرده است. ضمن اینکه میثم شجاعیان (فارس)، مرتضی رمضانی (گیلان) و اکبر شوشتری (مرکزی) دروازه بان های دعوت شده به اردو هستند.

اردونشینان دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال پنح نفره، روز جمعه در محل تمرینات خود در ساری مستقر می شوند تا از روز شنبه تمریناتشان را زیر نظر جواد فلفلی (سرمربی) در کنار ایمان فرح‌بخش، امیر حمزه زارع و محمدرضا شاددل (مربیان) آغاز کنند. سعید ناهیدی نیز به عنوان سرپرست در کنار اردونشینان و دیگر اعضای کادر فنی حضور دارد.

سهمیه تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران برای بازیهای پارالمپیک ریو شهریورماه سال گذشته و از حضور در مسابقات آسیایی ژاپن به دست آمد.

تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران که مدال نقره و طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو چین و ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی را در اختیار دارد، در گروه اول پارالمپیک ریو باید با برزیل، قهرمان پارالمپیک لندن و تیم های مراکش و ترکیه که قهرمانی آفریقا و اروپا را در اختیار دارند، رقابت داشته باشد.

کد خبر : ۱,۵۴۰
اشتراک در