۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۳۸
مدیر-اجرایی-کمیته-پارالمپیک-هلند---برپایی-روز-پارالمپیک-در-کشورم-مثل-رویاست
مدیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک هلند ابراز امیدواری کرد همکاری های بین دو کمیته ایران و هلند در آینده توسعه پیدا کند. وی همچنین برگزاری روز ملی پارالمپیک در کشورش را به مانند یک رویا قلمداد کرد.

مدیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک هلند ابراز امیدواری کرد همکاری های بین دو کمیته ایران و هلند در آینده توسعه پیدا کند. وی همچنین برگزاری روز ملی پارالمپیک در کشورش را به مانند یک رویا قلمداد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، «آندره کتس»، مدیر اجرایی کمیته پارالمپیک هلند، به همراه مسئول کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک این کشور عصر روز یکشنبه (سوم مرداد) با حضور در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، از دو اردوی والیبال نشسته بانوان و وزنه برداری بازدید به عمل آورد.

 مسعود اشرفی، دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک هم در این بازدید به همراه مسئولان هلندی حضور داشت.

«آندره کتس» رشد ورزش پارالمپیکی  در ایران را ستود و ابراز امیدواری کرد این روابط دو جانبه بتواند به توسعه روابط دو کشور بینجامد.

وی گفت: شما بشدت کار می کنید و امروز به این موضوع پی بردم که کسب مقام یازدهم در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن تصادفی نبوده است. مردم شما ورزش پارالمپیکی را خیلی جدی می گیرند و این برای من خیلی جالب است. ما می توانیم نظرات خود را به اشتراک بگذاریم و از تجربیات هم استفاده کنیم.

کتس در ادامه افزود: ایران در زمینه امکانات تمرینی و برپایی اردوها بسیار عملکرد خوبی داشته است. ما در ورزش نمی توانیم کپی کاری کنیم اما می توان از تجربیات یکدیگر استفاده کرد.




وی که همچنین سرپرست کاروان اعزامی پارالمپیک هلند به ریو ۲۰۱۶ نیز هست، گفت: یکی از کارهای خوب شما برپایی روز پارالمپیک است که من فقط می توانم رویای برگزاری چنین روزی در کشورم را در سر بپرورانم.

مدیرکل اجرایی کمیته پارالمپیک هلند همچنین با اشاره به موفقیت تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: شما به تازگی در کشور هلند اردو برپا کرده بودید. تلاش ما بر این است تا به سطح والیبال نشسته ایران دست پیدا کنیم.

این دو مسئول هلندی همچنین قرار است از پژوهشکده رویان که یکی از فعالیت هایش در مورد آسیب های ورزشی و بهبودی آنها از طریق سلول های بنیادین است، بازدید به عمل آورند.

کد خبر : ۱,۵۳۵
اشتراک در