۳۰ تیر ۱۳۹۵ ۱۶:۳۷
زهرا-نعمتی---ورزش-پارالمپیکی-نیاز-به-توجه-بیشتر-است
کماندار المپیکی و پارالمپیکی ایران در مراسم بدرقه کاروان های ورزشی اعزامی به ریو خطاب به رئیس‌جمهور گفت: در بخش پارالمپیک نیازمند توجه بیشتر شما هستیم.
کماندار المپیکی و پارالمپیکی ایران در مراسم بدرقه کاروان های ورزشی اعزامی به ریو خطاب به رئیس‌جمهور گفت: در بخش پارالمپیک نیازمند توجه بیشتر شما هستیم.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، زهرا نعمتی، پرچمدار کاروان المپیک ایران، اظهار داشت: خیلی خوشحالم به عنوان یک ورزشکار پارالمپیکی، مسئولیت پرچمداری کاروان المپیک را بر عهده دارم. چون این اتفاق برای نخستین بار در طول تاریخ رخ می‌دهد.

وی ضمن ابراز تشکر از دولت و حمایتی که از ورزش ایران انجام شده، افزود: این توجه و حمایت، رشد فزاینده برای ورزش ایران در المپیک و پارالمپیک را موجب شده است. از وزارت ورزش هم که با مدیریت صحیح خود روند خوبی را در ورزش ایجاد کرد و همچنین از مسئولان دو کمیته ملی المپیک و پارالمپیك هم تشکر می‌کنم.

نعمتی خطاب به ریاست جمهور گفت: در بخش المپیک ۶۳ ورزشکار کسب سهمیه کرده‌اند و در بخش بانوان افزایش قابل توجهی در تعداد سهمیه‌ها داشتیم؛ ضمن اینکه به خاطر همزمانی با میلاد امام رضا (ع)، نام کاروان اعزامی به این بازی‌ها به نام امام رضا (ع) مزین شده است. در بخش پارالمپیک هم ۹۶ ورزشکار کسب سهمیه کرده‌اند که ۲۳ نفر از آنها بانوان هستند؛ به دلیل همزمانی با فاجعه منا، نام کاروان اعزامی به این بازی‌ها «کاروان منا» نامگذاری شده است.

پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک با ابراز امیدواری از عملکرد خوب ورزشکاران در هر دو میدان المپیک و پارالمپیک، گفت: از دولت به خاطر افزایش پاداش‌های نقدی و غیرنقدی تشکر ویژه می‌کنم و بخصوص بابت قانون استخدام ورزشکاران المپیک و پارالمپیک؛ البته در بخش پارالمپیک نیاز به دستور ویژه و توجه بیشتر رئیس‌جمهور هستیم.

کد خبر : ۱,۵۲۶
اشتراک در