۲۷ تیر ۱۳۹۵ ۰۶:۲۳
تورنمنت-بین-المللی-آلمان---چین-در-دومین-دیدار-هم-مغلوب-تیم-ملی-والیبال-نشسته-ایران-شد
تیم ملی والیبال نشسته ایران سومین دیدار خود در تورنمنت بین المللی آلمان را برابر چین برگزار کرد و به فاصله چند ساعت بعد از غلبه بر بازیکنان این تیم در دیدار نخست، مجددا موفق به شکست این تیم شد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران سومین دیدار خود در تورنمنت بین المللی آلمان را برابر چین برگزار کرد و به فاصله چند ساعت بعد از غلبه بر بازیکنان این تیم در دیدار نخست، مجددا موفق به شکست این تیم شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی والیبال نشسته ایران که به منظور آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک به آلمان سفر کرده است، از روز گذشته دیدارهای خود در تورنمنت بین المللی و سه جانبه این کشور را آغاز کرد.

در روز نخست تورنمنت بین المللی آلمان که در شهر لورکوزن جریان دارد و طبق برنامه ارائه شده از سوی برگزارکنندگان این تورنمنت، تیم ملی والیبال نشسته برگزارکننده سه دیدار برابر دو تیم دیگر شرکت کننده بود.

تیم کشورمان که در دو دیدار ابتدایی به ترتیب تیم های چین و آلمان را شکست داده بود، از ساعت ۲۳ شامگاه شنبه برای برگزاری سومین دیدار خود در تورنمنت بین المللی آلمان مقابل چین به میدان رفت و موفق شد این تیم را قاطعانه و با نتیجه سه برصفر شکست دهد. ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۳ نتایجی بود که در سه این گیم این دیدار رقم خورد.

ملی پوشان والیبال نشسته ایران در دیدار نخست خود در تورنمنت بین المللی آلمان، تیم چین را با نتیجه مشابه ۳بر صفر شکست داده بودند. آنها در دیدار برابر آلمان هم به برتری ۳ بر یک دست یافته بودند.

 

 


تیم ملی والیبال نشسته ایران امروز آخرین دیدار خود در تورنمنت بین المللی آلمان را برگزار می کند. این دیدار ساعت ۱۶:۳۰ (به وقت ایران) و برابر میزبان مسابقات برگزار خواهد شد. آلمانی ها که روز گذشته با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم ملی والیبال نشسته کشورمان شدند، طی هفته گذشته و در جریان دو دیدار تدارکاتی که در شهر گوتنبرگ برگزار شد نیز با نتایج سه بر یک و سه بر صفر مقابل تیم ایران شکست خورده بودند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از اتمام دیدارهای خود در تورنمنت بین المللی آلمان، راهی هلند می شود تا طی روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه در آمستردام به مصاف تیم ملی این کشور برود.

کد خبر : ۱,۵۱۴
اشتراک در