۲۷ تیر ۱۳۹۵ ۰۴:۱۹
تیم-ملی-فوتبال-هفت-نفره-در-آخرین-اردوی-آماده-سازی-برای-مسابقات-گزینشی-جهان
تیم ملی فوتبال هفت نفره که برای کسب سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین آماده می شود، آخرین اردوی آماده سازی برای حضور در این رقابت ها را از امروز آغاز می کند.

تیم ملی فوتبال هفت نفره که برای کسب سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین آماده می شود، آخرین اردوی آماده سازی برای حضور در این رقابت ها  را از امروز آغاز می کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، همچون اردوی گذشته، ۱۴ بازیکنی که قرار است ترکیب تیم ملی فوتبال هفت نفره را در رقابت های گزینشی جهان تشکیل دهند، در آخرین اردوی آماده سازی این تیم حضور دارند. بر این اساس بابک صفری، حسین صفری، مهدی جمالی، حسین تیزبر، بهنام سهرابی، جاسم بخشی، امیر امجدیان، احسان معصوم زاده، صادق حسنی، حمید فتحی نژاد، ناصر اکبرپور، لطف الله جنگجو، محمد خراط و مسلم خزاعی ۱۴ بازیکنی هستند که از امروز یکشنبه وارد محل اردوی خود در تهران می شوند تا از روز دوشنبه تمرینات شان را آغاز کنند.

این بازیکنان زیر نظر حسین صالح پیگیر تمرینات شان خواهند بود تا ۵ مردادماه که باید برای شرکت در مسابقات گزینشی جهان تهران را به مقصد محل برگزاری این رقابت ها در دانمارک ترک کنند.

 

 


مسابقات فوتبال هفت نفره انتخابی جهان با حضور ۱۳ تیم برگزار می شود. تیم های شرکت کننده دیدارهای مقدماتی خود را در سه گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار می کنند. بر اساس گروه بندی انجام شده، تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در گروه سوم با تیم های ایرلند شمالی و آلمان همگروه است.

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود در این رقابت ها را ۹ مردادماه برابر آلمان برگزار می کند سپس ۱۱ مردادماه به مصاف ایرلند شمالی می رود.

در پایان مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال انتخابی جهان، دو تیم از هر گروه راهی دور دوم رقابت ها می شوند. در پایان این مسابقات نیز هشت تیم سهمیه رقابت های جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین را کسب می کنند.

کد خبر : ۱,۵۱۳
اشتراک در