۲۶ تیر ۱۳۹۵ ۱۶:۵۰
تورنمنت-بین-المللی-آلمان---پیروزی-تیم-ملی-والیبال-نشسته-مقابل-چین-و-آلمان-در-روز-نخست
تیم ملی والیبال نشسته ایران دو دیدار نخست خود در تورنمنت بین‌المللی آلمان را با پیروزی برابر تیم‌ ملی کشور میزبان و تیم چین به پایان رساند.
تیم ملی والیبال نشسته ایران دو دیدار نخست خود در تورنمنت بین‌المللی آلمان را با پیروزی برابر تیم‌ ملی کشور میزبان و تیم چین به پایان رساند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک،  تورنمنت بین‌المللی و سه جانبه والیبال نشسته آلمان از امروز (شنبه) با حضور سه تیم آلمان (میزبان)، چین و ایران در شهر لورکوزن آغاز شد.

بر اساس برنامه تنظیم شده از سوی برگزارکنندگان این تورنمنت، تیم ملی کشورمان در روز نخست برگزارکننده دو دیدار مقابل حریفان خود بود که در هر دو دیدار هم با پیروزی، زمین مسابقه را ترک کرد.

ملی‌پوشان والیبال نشسته کشورمان در نخستین دیدار مقابل چین به میدان رفتند و طی آن موفق شدند حریف خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند؛ ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۸ بر ۲۶ نتایجی بود که ملی‌پوشان کشورمان در سه گیم متوالی این دیدار به دست آوردند.

شاگردان هادی رضایی به فاصله چند ساعت بعد از این دیدار مقابل میزبان تورنمنت بین‌المللی آلمان به میدان رفتند و موفق شدند این تیم را سه بر یک شکست دهند.

در گیم نخست این دیدار، تیم ملی‌ آلمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به برتری دست یافت اما سایر گیم‌ها به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ به سود تیم کشورمان به پایان رسید.

در چارچوب تورنمنت بین‌المللی و سه‌جانبه آلمان و در ادامه دیدارهای روز نخست این تورنمنت، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از ساعت ۲۳ به وقت تهران و در دومین دیدار مقابل چین به میدان می‌رود.

تیم کشورمان فردا نیز مقابل آلمان آخرین دیدار خود در این تورنمنت را برگزار خواهد کرد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران به منظور آماده‌سازی شرکت در بازی‌های پارالمپیک ریو، در تورنمنت سه‌جانبه آلمان شرکت کرده است.

روسیه نیز دیگر تیم دعوت شده در این تورنمنت بود که با وجود اعلام آمادگی اولیه، از حضور در رقابت‌ها انصراف داد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از حضور در شهر لورکوزن، اردویی تمرینی در شهر گوتنبرگ آلمان برگزار کرد؛ این تیم طی این اردوی تمرینی، دو دیدار تدارکاتی هم مقابل تیم ملی آلمان برگزار کرد که در هر دو دیدار به ترتیب با نتایج سه بر صفر و سه بر یک به برتری دست یافت.

تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از اتمام دیدارهای خود در آلمان راهی هلند می‌شود تا دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی این کشور برگزار کند.

کد خبر : ۱,۵۱۲
اشتراک در