۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۵۹
ملی-پوشان-بسکتبال-با-ویلچر-به-پنجمین-اردوی-پارالمپیکی-دعوت-شدند
دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک از پنجشنبه هفته جاری در تهران آغاز می شود.
دور جدید تمرینات  تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک از پنجشنبه هفته جاری در تهران آغاز می شود.  

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، این پنجمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در سال جاری به حساب می آید که تا پایان تیرماه در تهران پیگیری خواهد شد. اردونشینان این تیم که اردوی گذشته خود را در قالب حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه پیگیری کردند، پنجشنبه (۲۴ تیرماه) وارد محل اردو در مجموعه ورزشی هرندی تهران می شوند تا از روز جمعه تمرینات خود را آغاز کنند.

عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر، برای برگزاری این مرحله از تمرینات، ۱۵ بازیکن را به حضور در محل اردو فراخوانده است.

ایمان بک‌زاده (اصفهان) عادل طرفی (خوزستان)، وحید غلام‌آزاد، مرتضی ابراهیمی، علیرضا احمدی (زنجان)، سامان بلاغی (فارس)، حسن عبدی (خراسان رضوی)، محمد صحی، امید هادی‌اظهر (تهران)، محمد محمدنژاد (قم)، حکیم منصوری (مازندران) محمدحسن سیاری، مرتضی عابدی (مرکزی)، محسن طلوعی (اردبیل) و اسماعیل حسین پور(آذربایجان شرقی) بازیکنان دعوت شده به دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر هستند.

عباس خاکی به عنوان مربی در طول این اردو عباس آقاکوچکی در امر هدایت بازیکنان را همراهی می کند. کمال عشق و حجت الاسلام اصغر شایسته نیز به عنوان سرپرست و نماینده فرهنگی در کنار اردونشینان خواهند بود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حالی برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می شود که در دوره گذشته این رقابت ها غایب بود. این تیم که سال گذشته با راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سهمیه مستقیم پارالمپیک ریو را به دست آورد، درگروه دوم این دوره بازی ها با تیم های برزیل، آمریکا، انگلیس، الجزایر و آلمان همگروه است. در گروه نخست هم تیم های اسپانیا، استرالیا، کانادا، ترکیه، هلند و ژاپن قرار دارند.

کد خبر : ۱,۵۰۴
اشتراک در