۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۵۰
رکوردگیری-از-دو-و-میدانی-کاران-برای-انتخاب-نهایی-ترکیب-اعزامی-به-پارالمپیک-ریو
مرحله نهایی رکوردگیری از دو و میدانی کاران معلول برای نهایی شدن ترکیب تیم اعزامی به بازی های پارالمپیک ریو روز پنجشنبه انجام می شود.

مرحله نهایی رکوردگیری از دو و میدانی کاران معلول برای نهایی شدن ترکیب تیم اعزامی به بازیهای پارالمپیک ریو روز پنجشنبه انجام می شود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، پیش از این و در قالب رقابت های قهرمانی کشور که خردادماه برگزار شد، مرحله نخست رکوردگیری از دو و میدانی کاران برای مشخص شدن ترکیب تیم ملی اعزامی به بازی های پارالمپیک ریو انجام شد.

البته ترکیب تیم ملی دو و میدانی در بازی های پارالمپیک ریو پس از انجام دومین مرحله رکوردگیری از دو و میدانی کاران شانس مجدد، نهایی خواهد شد. پیش از این قرار بود این مرحله رکوردگیری طی روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه انجام شود اما بر اساس تصمیم جدید اتخاذ شده، زمان انجام آن به ۱۷ تیرماه تغییر پیدا کرد.

بر این اساس ۱۲ دو و میدانی کاری که شانس حضور در ترکیب تیم پارالمپیکی را دارند، فردا چهارشنبه در تهران و مجموعه ورزشی هرندی مستقر می شوند تا روز پنجشنبه رکوردگیری از آنها انجام بگیرد.

 

 


سیدعرفان حسینی، دانیال سورانی (بوشهر)، حمید اسلامی (همدان)،  محمد فتحی گنجی (لرستان)، محسن مجیدی (مرکزی)، حسین خرسند امیری، مریم سلطانی (تهران)، احمد اجاقلو (زنجان)، بتول جهانگیری، مرضیه صدقی (آذربایجان شرقی)، الهام صالحی (خوزستان) و پیمان نصیری (کرمان) دو و میدانی کارانی هستند که در این مرحله از آنها رکوردگیری خواهد شد.

یه این ترتیب بعد از رکوردگیری روز پنجشنبه، ترکیب تیم ملی اعزامی به این دوره از بازیهای پارالمپیک مشخص و اعلام خواهد شد.

کد خبر : ۱,۴۹۷
اشتراک در