۱۴ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۲۶
حریفان-تیم-ملی-فوتبال-هفت-نفره-در-مسابقات-انتخابی-جهان-معرفی-شدند
تیم ملی فوتبال هفت نفره در مرحله مقدماتی مسابقات گزینشی جهان و برای کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین با تیم های ایرلند شمالی و آلمان همگروه شده است.

تیم ملی فوتبال هفت نفره در مرحله مقدماتی مسابقات گزینشی جهان و برای کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین با تیم های ایرلند شمالی و آلمان همگروه شده است.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، دوره آتی مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی جهان، سال ۲۰۱۷ میلادی به میزبانی آرژانتین برگزار می شود. تیم های کشورهای مختلف برای حضور در این رقابت ها باید از حضور در رقابت های انتخابی به سهمیه لازم دست پیدا کنند.  دانمارک میزبان این رقابت ها است و تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران نیز در آن حضور خواهد داشت.

مسابقات فوتبال هفت نفره انتخابی جهان طی روزهای ۵ تا ۱۷ مردادماه با حضور ۱۳ تیم برگزار می شود. تیم های شرکت کننده دیدارهای مقدماتی خود را در سه گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار می کنند. بر اساس گروه بندی انجام شده، تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در گروه سوم با تیم های ایرلند شمالی و آلمان همگروه است.

گروه بندی کامل مسابقات فوتبال هفت نفره انتخابی جهان به شرح زیر است:
گروه A: اسکاتلند، استرالیا، اسپانیا
گروه B: پرتغال، ونزوئلا، کره جنوبی
گروه C: ایران، ایرلند شمالی، آلمان
گروه D: کانادا، ژاپن، دانمارک، فنلاند

تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های گزینشی جهان پنجم مردادماه عازم دانمارک می شود. این تیم نخستین دیدار خود در این رقابت ها را ۹ مردادماه (۳۰ ژوییه) برابر آلمان برگزار می کند سپس ۱۱ مردادماه (اول اوت) به مصاف ایرلند شمالی می رود.

 

 


در پایان مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال انتخابی جهان، دو تیم از هر گروه راهی دور دوم رقابت ها می شوند. در پایان این مسابقات نیز هشت تیم سهمیه رقابت های جهانی ۲۰۱۷ آرژانتین را کسب می کنند.

کد خبر : ۱,۴۹۴
اشتراک در