۹ تیر ۱۳۹۵ ۰۶:۰۲
معرفی-١٣-بازیکن-تیم-ملی-والیبال-نشسته-برای-حضور-در-ترکیب-١٢-نفره-اعزامی-به-ریو
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ضمن معرفی ١٣ بازیکن این تیم گفت: از میان این بازیکنان و بعد از حضور در تورنمنت بین المللی آلمان ترکیب نهایی و ١٢ نفره تیم اعزامی به بازی های پارالمپیک ریو معرفی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ضمن معرفی ١٣ بازیکن این تیم گفت: از میان این بازیکنان و بعد از حضور در تورنمنت بین المللی آلمان ترکیب نهایی و ١٢ نفره تیم اعزامی به بازیهای پارالمپیک ریو معرفی خواهد شد.

هادی رضایی در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک ضمن تاکید بر اینکه تا به امروز ٩٩ درصد ترکیب تیم ملی والیبال نشسته برای شرکت در پارالمپیک پانزدهم مشخص شده است، اظهارداشت: با توجه به اردوهای گذشته و تمرینات برگزار شده و به خصوص دیدارهایی که برابر تیم ملی آلمان داشتیم، از میان مجموع اردونشینان در مورد ١٣ بازیکن به جمع بندی نهایی رسیده ایم که قطعا ترکیب پارالمپیکی تیم ملی را از میان آنها انتخاب می کنیم.

بنا بر اعلام سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، داود علیپوریان، صادق بیگدلی، مرتضی مهرزاد، مهرزاد مهربان، ابوالفضل اولیایی، عیسی زیراهی، میثم علیپور، حسین گلستانی، حسین حسینی مجد، رمضان صالحی، مجید لشگری، آرش خرمالی و مهدی بابادی ١٣ بازیکنی هستند که با حذف تنها یک نفر از آنها ترکیب نهایی این تیم برای اعزام به ریو مشخص خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: اردوی آتی تیم ملی والیبال نشسته از ١٨ تیرماه  با حضور این بازیکنان آغاز می شود. البته علاوه بر این بازیکنان از امیر حسین کفشدار که بازیکن جوان، مستعد و آینده داری است نیز برای حضور در اردوی آتی دعوت شده است. این اردو تا ٢٢ تیرماه که زمان اعزام به محل برگزاری تورنمنت بین المللی آلمان است، ادامه دارد.

 

 


رضایی همچنین در مورد نفرات اعزامی به تورنمنت بین المللی آلمان تصریح کرد: این اعزام با یازده بازیکن انجام می شود. از میان سیزده بازیکنی که ترکیب نهایی تیم ملی از میان آنها انتخاب خواهد شد و به غیر از ابوالفضل اولیایی و حسینی مجد دیگر نفرات به آلمان اعزام خواهند شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با یادآوری اینکه تورنمنت بین المللی آلمان اواخر تیرماه برگزار می شود، گفت: بعد از اتمام دیدارهایمان در این تورنمنت قطعا در مورد ۱۲ بازیکنی که می توانند ترکیب تیم ملی در بازیهای پارالمپیک ریو را تشکیل دهند به جمع بندی رسیده و ترکیب اصلی را اعلام می کنیم.

کد خبر : ۱,۴۸۳
اشتراک در