۹ تیر ۱۳۹۵ ۰۵:۵۴
تورنمنت-بین-المللی-ترکیه---تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-مغلوب-ترکیه-شد
تیم ملی بسکتبال با ویلچر چهارمین دیدار خود در تورنمنت بین المللی ترکیه را برابر تیم ملی این کشور برگزار کرد و طی آن متحمل شکست شد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر چهارمین دیدار خود در تورنمنت بین المللی ترکیه را برابر تیم ملی این کشور برگزار کرد و طی آن متحمل شکست شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، دیدار تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل ترکیه شامگاه سه شنبه و در چارچوب روز سوم تورنمنت بین المللی این کشور در استانبول برگزار شد. در این دیدار ملی پوشان کشورمان با نتیجه ٦٧ بر ٥٨ مقابل حریف میزبان خود متحمل شکست شدند.

این دومین دیدار تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان برابر ترکیه در جریان تورنمنت بین المللی این کشور بود. دیدار نخست دو تیم عصر یکشنبه برگزار شد که آن دیدار را هم ملی پوشان ایران با نتیجه ۶۸ بر ۵۷ واگذار کردند.

هلند دیگر تیم شرکت کننده در تورنمنت بین المللی ترکیه است که همچون ایران و ترکیه برای بازیهای پارالمپیک ریو آماده می شود. تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران طی دو روز گذشته و علاوه بر دو دیدار برابر تیم ملی ترکیه، دو دیدار هم برابر تیم ملی هلند برگزارکرده است. تیم کشورمان صبح یکشنبه و در نخستین دیدار خود در این تورنمنت با نتیجه ۵۳ بر ۴۲ مغلوب هلند شد و در دومین دیدار برابر این تیم که دوشنبه برگزار شد نیز ۶۸ بر ۵۷ تن به شکست داد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که به منظور آماده سازی حضور در بازیهای پارالمپیک ریو در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت کرده است، چهارشنبه و در روز پایانی این تورنمنت نیز دو دیدار برگزار می کند و طی آن در نوبت صبح با هلند دیدار خواهد داشت و در نوبت عصر هم به مصاف ترکیه می رود.

 

 


بر پایه این گزارش، کانادا دیگر تیم شرکت کننده در تورنمنت بین المللی ترکیه بود که بر خلاف اعلام آمادگی اولیه از حضور در این رقابت ها امتناع کرد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر که مهرماه سال گذشته با راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سهمیه مستقیم پارالمپیک ریو را به دست آورد، پس از برگزاری  ۶ دیدار خود در تورنمنت بین المللی ترکیه، پنجشنبه به کشور باز می گردد.

طبق قرعه کشی انجام شده برای مسابقات بسکتبال با ویلچر ایران در بازی های پارالمپیک ریو، تیم ایران در گروه دوم این رقابت ها با برزیل، آمریکا، بریتانیا، الجزایر و آلمان همگروه است.

کد خبر : ۱,۴۸۲
اشتراک در