۶ تیر ۱۳۹۵ ۰۵:۰۳
کمانداران-پارالمپیکی-در-تبریز-به-اردو-می-روند
تیم ملی تیر و کمان معلولان که اخیراً هفتمین و آخرین سهمیه خود را برای حضور در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک به دست آورد، دور جدید تمریناتش برای حضور در این دوره از بازیها را در تبریز برگزار می کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، دور جدید تمرینات تیم ملی تیر و کمان معلولان چهارمین مرحله تمرینات این تیم در سال جاری به حساب می آید که از چهارشنبه در تبریز آغاز شده و تا 25 تیرماه ادامه خواهد داشت.

این مرحله از اردو در حالی برگزار می شود که تیر و کمان معلولان ایران اخیرا توسط سمیه عباسپور و با عنوان سومی وی در مسابقات جهانی چک و انتخابی پارالمپیک، به سهمیه جدیدی برای پارالمپیک ریو دست یافت. علاوه بر وی که سهمیه هفتم و آخر تیر و کمان معلولان را به نام خود ثبت کرد، ابراهیم رنجبر، مجید کاکوش، محدثه کهنسال، غلامرضا رحیمی، هادی نوری و زهرا نعمتی که پیش از این به این سهمیه دست یافته بودند نیز به حضور در این اردو دعوت شده اند.

کمانداران پارالمپیکی در دور جدید تمرینات شان همچون اردوهای گذشته زیر نظر  آلگ نیکولاویچ  و مونیکا سیموئز، سرمربی و مربی اوکراینی همراه با جبرائیل عبادی پیگیر تمرینات شان خواهند بود.

در این اردو مهسا محمدزاده و حجت الاسلام وحید رحمانی نیز به عنوان سرپرست و نماینده فرهنگی، اردونشینان و مربیان آنها را همراهی خواهند کرد.

کد خبر : ۱,۴۷۷
اشتراک در