۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۶
دومین-اردوی-دو-و-میدانی-کاران-پارالمپیکی-از-فردا-آغاز-می-شود
تیم ملی دو و میدانی معلولان که تا به امروز ۱۹ سهمیه خود را برای بازیهای پارالمپیک ریو قطعی کرده است نخستین اردوی آماده سازی برای حضور در این دوره از بازیها را به صورت متمرکز در رشت برگزار کرد، اما بر اساس تصمیم اعضای کادر فنی و با توجه به موقعیت دو و میدانی کاران ملی پوش، دومین مرحله اردوی آماده سازی آنها همزمان در سه منطقه تهران، خرم آباد و تبریز برگزار می شود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی دو و میدانی که به صورت متوالی تا زمان اعزام به ریو دو ژانیرو ادامه خواهد داشت از فردا یکشنبه آغاز می شود و طی آن دو و میدانی کاران بومی در هر یک از مناطق تهران، خرم آباد و تبریز زیر نظر مربیان تخصصی خود تمرینات شان را از سر می گیرند.

از سوی انجمن دو و میدانی معلولان، اردونشینان حاضر در هر یک از این مناطق و مربیان آنها به شرح زیر معرفی شده اند:

منطقه تهران: علیرضا مختاری، مریم سلطانی، محمد یاری، علیرضا قلعه ناصری، سامان خاکباز، مهران نکویی، جاوید احسانی شکیب، محسن کائدی و یونس سیفی پور ورزشکارانی هستند که در اردوی برگزارشده در این منطقه زیر نظر هرمز صادقی، ماشاءالله طاهری و پاولو یانیشوسکی (مربی اوکراینی) تمرینات شان را پیگیری می کنند.

منطقه خرم آباد: در اردوی برگزار شده در این منطقه حامد امیری، سجاد محمدیان، محمد خالوندی، جواد حردانی و هاشمیه متقیان زیر نظر مستقیم مصطفی بهرامی پیگیر تمرینات خود خواهند بود.

منطقه تبریز: در این منطقه بهمن رضایی فرعی به عنوان مدیر تیم های ملی بر روند تمرینات سیامک فرج زاده، اسدالله عظیمی، جلیل باقری و عبدالله حیدری نظارت خواهند داشت.

بنابر اعلام مدیر تیم های ملی، محسن حسینی پناه و سجاد نیک پرست دو و میدانی کاران اعزامی به ریو هستند که به ترتیب در شهرهای محل اقامت خود یعنی بوشهر و مشهد بر اساس برنامه مصوب انجمن تمریناتشان را دنبال خواهند کرد.

کد خبر : ۱,۴۷۶
اشتراک در