۵ تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۱۵
احمد-دلجوان---وزنه-برداران-تا-زمان-اعزام-به-ریو-ارتقای-رکورد-خواهند-داشت
سرمربی تیم ملی وزنه برداری با ابراز امیدواری از نتیجه گیری ملی پوشان این تیم در بازیهای پارالمپیک، گفت: طی جلسات تمرینی که در سه اردوی باقیمانده تا زمان اعزام به ریو خواهیم داشت، ارتقای رکورد برای نزدیک تر شدن به رکورد جهانی هر یک از وزنه برداران را به عنوان هدف اصلی در برنامه خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری با ابراز امیدواری از نتیجه گیری ملی پوشان این تیم در بازیهای پارالمپیک، گفت: طی جلسات تمرینی که در سه اردوی باقیمانده تا زمان اعزام به ریو خواهیم داشت، ارتقای رکورد برای نزدیک تر شدن به رکورد جهانی هر یک از وزنه برداران را به عنوان هدف اصلی در برنامه خواهیم داشت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، احمد دلجوان با یادآوری اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری از جمعه (چهارم تیرماه) آغاز شده و تا هفدهم این ماه ادامه خواهد داشت، در مورد عمده برنامه ای که برای ملی پوشان این تیم تا زمان اعزام به بازی های پارالمپیک ریو باید اجرا شود توضیح داد.

وی با تاکید بر اینکه تا به امروز تمرینات ملی پوشان وزنه برداری طبق برنامه پیش رفته است، اظهار داشت: همه ملی پوشان ما طی جلسات مختلف تمرینی که تا اردوی قبل داشتیم از نظر بدنی خود را به شرایط لازم برای حضور در مسابقات رسانده اند و هر یک در وزن خود رکوردهای قابل قبولی هم ثبت کردند، اما آنچه مسلم است در دور جدید تمرینات و دو اردوی دیگری که بعد از آن و تا پیش از اعزام به ریو خواهیم داشت، شدت تمرینات به طور محسوسی افزایش خواهد داشت.

وی در این رابطه ادامه داد: در واقع هر چه به ریو نزدیک تر می شویم شدت کارمان را بیشتر خواهیم کرد تا وزنه برداران به لحاظ بدنی و رکوردی به آنچه باید نزدیک تر شوند، بدیهی است بر اساس بهترین رکوردی که از وزنه برداران طی جلسات تمرینی باقیمانده ثبت می شود، چگونگی کارمان در پارالمپیک ریو مشخص خواهد شد.

 

 


این مربی که در سه دوره پارالمپیک متوالی سیدنی، آتن و پکن همراه با تیم ملی وزنه برداری حضور داشته، تاکید کرد: آنچه مسلم است در دور جدید تمرینات ارتقای رکورد و نزدیک تر شدن به رکورد جهانی در برنامه هر یک از ملی پوشان وزنه برداری قرار دارد و در واقع تمرینات هر یک از آنها برای رسیدن به این هدف دنبال می شود.

دلجوان تصریح کرد: وزنه بردارانی مثل حامد صلحی پور و سامان رضی طی اردوهای گذشته وزنه ۲۳۲ کیلویی را بالا بردند، اما طی این اردو و دو اردوی دیگر باید ارتقا رکورد داشته باشند. به خصوص سامان رضی که نسبت به وزنش باید رکورد بالاتری را ثبت کند.

وی یادآور شد: حمزه محمدی هم در تمرینات وزنه ۲۰۰ کیلویی را زده که خیلی قابل قبول نیست، وی هم باید ارتقای رکورد پیدا کند. در مورد علی صادق زاده هم باید بگویم وی از مدت ها پیش دچار مصدومیت شده که البته روند بهبودی اش خیلی خوب پیش رفته و تا به امروز خیلی خوب خود را بالا کشیده است. صادق زاده هم طی اردوهای باقیمانده باید ارتقای رکورد داشته باشد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در مورد سیامند رحمان خاطرنشان کرد: رحمان هم روند تمرینی خوبی داشته است و طبق برنامه موفق به بالا بردن وزنه های مورد نظر شده است البته در مورد سیامند رحمان هر چه کمتر صحبت کنیم بهتر است به هر حال وی از امیدهای مدال آوری است و کوچک ترین صحبت درباره او انعکاس جهانی دارد.

دلجوان با یادآوری اینکه از تیم ۷ نفره اعزامی به لندن که موفق به کسب ۴ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شد، سه ورزشکار در تیم اعزامی به ریو باقی مانده است، گفت: به دنبال این هستیم که در پارالمپیک ریو نتیجه ای ایده آل از وزنه برداری بگیریم. ما طی اردوهای گذشته از وزنه برداران رکوردگیری داشته ایم اما در اردوهای باقیمانده با هدف ارتقای رکورد، رکوردگیری های دوباره ای از آنها خواهیم داشت تا هر چه بیشتر خود را به رکورد جهان نزدیک کنند به این امید که بهترین رکوردها را در ریو ثبت کنند.

کد خبر : ۱,۴۷۵
اشتراک در