۲ تیر ۱۳۹۵ ۰۸:۵۲
جذب-یک-مربی-اوکراینی-برای-دو-و-میدانی-کاران-پارالمپیکی
یک مربی خارجی از کشور اوکراین به کادر فنی تیم ملی دو و میدانی معلولان اضافه شد تا هدایت سه ملی پوش این تیم را برای آماده سازی و اعزام به بازی های پارالمپیک بر عهده بگیرد.
یک مربی خارجی از کشور اوکراین به کادر فنی تیم ملی دو و میدانی معلولان اضافه شد تا هدایت سه ملی پوش این تیم را برای آماده سازی و اعزام به بازیهای پارالمپیک بر عهده بگیرد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، «پاولو یانیشوسکی» مربی دو و میدانی و اهل اوکراین که با تخصص کاری در دو ماده پرتاب وزنه و پرتاب دیسک به ایران آمده تا در کنار دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی دو و میدانی معلولان کشورمان، هدایت مستقیم سه عضو این تیم را عهده دار شود.

جاوید احسانی شکیب، مهران نکوئی و سامان پاکباز سه عضو تیم ملی در ماده پرتاب وزنه هستند که برای شرکت در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک آماده می شوند. طبق تصمیم گیری انجام شده، این سه دو و میدانی کار پارالمپیکی تمرینات خود را زیر نظر مسقتیم این مربی اوکراینی پیگیری خواهند کرد.

یک ماه اول حضور «پاولو یانیشوسکی»  در ایران به صورت آزمایشی خواهد بود. در صورتیکه نتیجه به دست آمده از حضور این مربی در کادر فنی تیم ملی دو و میدانی و همراهی کردن سه ملی پوش پرتاب وزنه مثبت ارزیابی شود، همکاری وی با این تیم تا زمان اعزام به محل برگزاری بازیهای پارالمپیک و در جریان این بازی ها ادامه خواهد یافت.

بر پایه این گزارش، دو و میدانی معلولان ایران با کسب ۱۹ سهمیه از مسابقات جهانی قطر (۱۰ سهمیه) و مسابقات بین المللی فزاع و مسابقات قهرمانی آسیا در امارات (۹ سهمیه) برای شرکت در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک در ریو دو ژانیرو برزیل آماده می شود.

کد خبر : ۱,۴۷۰
اشتراک در