۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۷
برنامه-دیدارهای-تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-در-تورنمنت-بین-المللی-ترکیه-اعلام-شد
طبق اعلام برگزارکنندگان تورنمنت بین المللی ترکیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نخستین دیدار خود در این تورنمنت را برابر تیم ملی هلند برگزار می کند.

طبق اعلام برگزارکنندگان تورنمنت بین المللی ترکیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نخستین دیدار خود در این تورنمنت را برابر تیم ملی هلند برگزار می کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی بسکتبال با ویلچر که پس از یک دوره غیبت در بازی های  پارالمپیک، سال گذشته موفق شد با راهیابی به فینال رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه صاحب سهمیه پارالمپیک ریو شود، برنامه های آماده سازی برای حضور در این بازی ها را در دستور کار دارد.

در همین راستا تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت می کند که ۵ تا ۹ تیرماه برگزار خواهد شد. مسئولان بسکتبال با ویلچر ترکیه به عنوان میزبان مسابقات علاوه بر ایران از تیم های هلند و کانادا نیز برای حضور در این تورنمنت دعوت کرده اند.

همچون ایران، سه تیم دیگر شرکت کننده در تورنمنت بین المللی ترکیه برای حضور در بازی های پارالمپیک آماده می شوند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی برگزارکنندگان تورنمنت بین المللی ترکیه، نخستین دیدار تیم ملی ایران در این تورنمنت ۵ تیرماه و برابر تیم هلند برگزار خواهد شد. تیم ایران دو دیدار دیگر خود را ۶ و ۷ تیرماه به ترتیب مقابل تیم های ترکیه و کانادا برگزار خواهد کرد.

بر اساس این برنامه و در ادامه تورنمنت بین المللی ترکیه، ۸ تیرماه دیدارهای مرحله نیمه نهایی برگزار می شود که طی آن و با توجه به جدول رده بندی رقابت های گروهی، تیم اول با تیم چهارم و تیم دوم با تیم سوم دیدار خواهند کرد. برنده های این دیدارها نهم تیرماه دیدار فینال را برگزار می کنند و تیم های بازنده هم در قالب مرحله رده بندی به مصاف هم می روند.

 

 


برپایه این گزارش، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در گروه دوم بازی های پارالمپیک ریو با تیم های برزیل، آمریکا، انگلیس، الجزایر و آلمان همگروه است. سه تیم ترکیه، کانادا و هلند که در تورنمنت فوق شرکت دارند همراه تیم های با اسپانیا، استرالیا و ژاپن گروه اول این بازی ها را تشکیل می دهند.

کد خبر : ۱,۴۶۳
اشتراک در