۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۳۹
۱۶-بازیکن-به-چهارمین-اردوی-پارالمپیکی-تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-دعوت-شدند
مرحله چهارم اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو از دوم تیرماه با حضور شانزده بازیکن آغاز می شود.
مرحله چهارم اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو از دوم تیرماه با حضور شانزده بازیکن آغاز می شود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال در شرایطی از دوم تیرماه آغاز خواهد شد که اردونشینان پس از یک روز تمرین عازم ترکیه می شوند تا در تورنمنت بین المللی این کشور شرکت کنند.

برای برگزاری این اردو که چهارمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در سال جاری به حساب می آید، از ۱۶ بازیکن دعوت شده است تا در تمرینات شرکت داشته باشند. اردونشینان تیم ملی بسکتبال با ویلچر در اردوی پیش رو عبارتند از:
۱-  وحید غلام آزاد، ۲- مرتضی ابراهیمی، ۳- عادل طرفی، ۴- امید هادی اظهر، ۵- ایمان بک زاده، ۶- مرتضی عابدی، ۷- علیرضا احمدی، ۸- حسن عبدی، ۹- حکیم منصوری، ۱۰- محمد سوری، ۱۱- اسماعیل حسین پور، ۱۲- سامان بلاغی، ۱۳- محمد محمدنژاد، ۱۴- محسن طلوعی، ۱۵- محمدحسن سیاری، ۱۶- مرتضی غریب لو

این بازیکنان زیر نظر عباس آقاکوچکی و عباس خاکی (سرمربی و مربی) تمرینات خود در اردوی چهارم را آغاز می کنند و برای حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه آماده می شوند. این تورنمنت ۵ تا ۹ تیرماه با حضور چهار تیم پارالمپیکی ترکیه (میزبان)، ایران، هلند و کانادا برگزار می شود.

برای حضور در تورنمنت بین المللی ترکیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر چهار تیرماه عازم این کشور خواهد شد. کمال عشق سرپرست تیم در این اردو و سفر است.

کد خبر : ۱,۴۵۹
اشتراک در