۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۲
آغاز-نهمین-اردوی-جودوکاران-پارالمپیکی-با-یک-برنامه-ویژه
سه جودوکار نابینا و کم بینای ایران که سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک ریو را کسب کرده اند از امروز همراه با حریفان تمرینی خود تمرینات شان را در قالب نهمین مرحله آماده سازی برای حضور در این دوره بازی ها آغاز می کنند.
سه جودوکار نابینا و کم بینای ایران که سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک ریو را کسب کرده اند از امروز همراه با حریفان تمرینی خود تمرینات شان را در قالب نهمین مرحله آماده سازی برای حضور  در این دوره بازی ها آغاز می کنند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، برای تشکیل این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان، اعضای این تیم روز گذشته در محل تمرینات خود در قائمشهر مستقر شدند تا از امروز یکشنبه تمرینات خود را به طور رسمی زیر نظر علیرضا امینی به عنوان سرمربی و محمدرضا حاج یوسف زاده و امیرعباس انوری مربیان تیم ملی آغاز کنند.

امید جعفری در وزن ۸۱ کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم و حمزه ندری در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم سه جودوکار پارالمپیکی ایران هستند که در کنار عین الله حسین پور، پویا آب بخش و محمد جعفری به عنوان حریف تمرینی در این مرحله اردو حاضر خواهند بود و به مدت دو هفته تمریناتشان را در قائمشهر پیگیری خواهند کرد.

اعضای تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در جریان نهمین اردوی آماده سازی برای حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک، روزانه دو جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد. آنها صبح ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ تمرینات تخصصی جودو انجام می دهند و عصرها از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به تمرین بدنسازی می پردازند.

البته بنا بر اعلام سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان، در جریان این مرحله اردو یک تغییر عمده در روند تمرینات بدنسازی جودوکاران ایجاد خواهد شد. به گفته حاج یوسف زاده، هفته نخست این اردو آخرین هفته ای است که برای جودوکاران پارالمپیکی تمرینات بدنسازی عمومی اجرا می شود. آنها از هفته دوم این اردو وارد مرحله اجرای تمرینات بدنسازی ویژه می شوند تا با توجه به نزدیک تر شدن به زمان آغاز پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک در ریودوژانیرو، از نظر بدنی به قابلیت های بهتری دست یابند.

بر پایه این گزارش، محمدرضا تاجیک به عنوان سرپرست، اردونشینان و اعضای کادر فنی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان را در نهمین مرحله اردوی آماده سازی این تیم همراهی می کند.

کد خبر : ۱,۴۳۷
اشتراک در