۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۴۶
برنامه-مسابقات-تیر-و-کمان-جهانی-چک-و-انتخابی-پارالمپیک-اعلام-شد
برنامه مسابقات تیر و کمان جهانی ۲۰۱۶ جمهوری چک و انتخابی پارالمپیک اعلام شد که بر اساس آن امروز کلاسبندی ورزشکاران شرکت کننده انجام می شود و روز چهارشنبه هم رقابت‌های کسب سهمیه برگزار خواهد شد.
برنامه مسابقات تیر و کمان جهانی ۲۰۱۶ جمهوری چک و انتخابی پارالمپیک اعلام شد که بر اساس آن امروز کلاسبندی ورزشکاران شرکت کننده انجام می شود و روز چهارشنبه هم رقابت‌های کسب سهمیه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، بر اساس برنامه ارائه شده از سوی کمیته برگزارکننده مسابقات جهانی ۲۰۱۶چک و انتخابی پارالمپیک، این رقابت ها فردا دوشنبه با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز خواهد شد سپس ورزشکاران تیم های شرکت کننده در تمام گروه ها رقابت های  خود را برای کسب مدال یا سهمیه پارالمپیک آغاز می کنند.

همچنین بر اساس این برنامه، روز گذشته (شنبه) به ورود تیم ها اختصاص داشت؛ ورزشکاران این تیم ها امروز یکشنبه نیز تمرین آزاد و کلاسبندی خواهند داشت.

برنامه کامل مسابقات تیر و کمان جهانی ۲۰۱۶ و انتخابی پارالمپیک که در شهر «نووه مستو» جمهوری چک برگزارمی شود، به این شرح است:

یکشنبه ۲۳ خردادماه
* تمرین آزاد و کلاسبندی ورزشکاران

دوشنبه ۲۴ خردادماه
* تمرین رسمی وکنترل تجهیزات، جلسه کاپیتان ها و برگزاری مراسم افتتاحیه

سه شنبه ۲۵ خردادماه
* مسابقات مقدماتی در تمام گروه ها

چهارشنبه ۲۶ خردادماه
* مسابقات حذفی و فینال برای کسب سهمیه

پنجشنبه ۲۷ خردادماه
* مسابقات حذفی تیمی

جمعه ۲۸ خردادماه
* مسابقات حذفی انفرادی

شنبه ۲۹ خردادماه
* مسابقات توزیع مدال تیمی

یکشنبه ۳۰ خردادماه
* مسابقات توزیع مدال انفرادی و برگزاری مراسم اختتامیه

دوشنبه ۳۱ خردادماه
* خروج تیم ها

بر پایه این گزارش، تیم ملی تیر و کمان معلولان که تا به امروز به ۶ سهمیه برای پارالمپیک ریو دست یافته است بامداد شنبه با ترکیبی متشکل از ۹ ورزشکار شامل ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، محدثه کهنسال، هادی نوری و مجید کاکوش (کمانداران پارالمپیکی) همراه با سمیه عباسپور، اصغر فتاحی، فرزانه عسگری و سیده زهرا حسینی جهت حضور در این رقابت ها عازم جمهوری چک شد تا از آخرین شانس خود برای افزایش تعداد سهمیه های پارالمپیکی استفاده کند.

از میان کمانداران پارالمپیکی، زهرا نعمتی به‌ دلیل همزمانی مسابقات جهانی ترکیه و همراهی تیم اعزامی فدراسیون تیراندازی با کمان به این رقابت‌ها، در ترکیب تیم اعزامی به چک غایب خواهد بود اما دیگر کمانداران پارالمپیکی این تیم را در این سفر همراهی می کنند.

تیر و کمان معلولان ایران امیدوار است در جریان رقابت های جهانی چک و در بخش کامپوند بانوان صاحب هفتمین سهمیه پارالمپیک شود. آلگ نیکولاویچ و مونیکا سیموئز سرمربی و مربی اوکراینی مردان و زنان همراه با جبرائیل عبادی (مربی) و مجید کهتری (سرپرست) تیم تیر و کمان معلولان ایران را در مسابقات جهانی چک همراهی می کنند.

کد خبر : ۱,۴۳۶
اشتراک در