۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۱۰
تیم-ملی-والیبال-نشسته-آلمان-فردا-وارد-ایران-می-شود
تیم ملی والیبال نشسته آلمان که سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک را در اختیار دارد به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی در ایران و از جمله دیدار با تیم ملی والیبال نشسته کشورمان روز یکشنبه به تهران سفر می کند.
تیم ملی والیبال نشسته آلمان که سهمیه حضور در بازیهای پارالمپیک را در اختیار دارد به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی در ایران و از جمله دیدار با تیم ملی والیبال نشسته کشورمان روز یکشنبه به تهران سفر می کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، سفر تیم ملی والیبال نشسته آلمان به ایران در راستای آماده سازی این تیم برای حضور در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک در ریودوژانیرو برزیل انجام می شود. تیم ملی آلمان فردا یکشنبه با مجموعه ای از بازیکنان ملی پوش خود که ترکیب اصلی این تیم برای پارالمپیک ریو از میان آنها انتخاب خواهد شد، به تهران سفر می کند تا برگزارکننده چند دیدار تدارکاتی در کشورمان باشد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته تیم ملی والیبال نشسته آلمان هشت روز در تهران حضور خواهد داشت و در این مدت ضمن پیگیری تمریناتش که در نوبت صبح به صورت مشترک با ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان انجام می شود، برگزارکننده ۶ دیدار تدارکاتی هم خواهد بود. اولین دیدار تدارکاتی ملی پوشان والیبال نشسته آلمان در تهران، ۲۴ خردادماه یعنی یک روز پس از سفر به تهران برابر تیم ملی والیبال نشسته کشورمان انجام می شود. این دو تیم ۲۹ خردادماه نیز در قالب دومین دیدار برابر هم صف آرایی خواهند کرد.

همچنین بر اساس رایزنی ها و برنامه ریزی انجام شده، تیم ملی والیبال نشسته آلمان طی چهار روز متوالی و از ۲۵ تا ۲۸ خردادماه نیز برگزارکننده چهار دیدار تدارکاتی با تیم های باشگاهی ایران خواهد بود. این دیدارها برابر گسترش فولاد تبریز و نمایندگان باشگاهی شیراز، گنبد و البرز برگزار می شود.

تیم ملی والیبال نشسته آلمان تا ۳۰ خردادماه در تهران خواهد بود. این تیم تیرماه نیز میزبان یک دوره تورنمنت بین المللی است که تیم ملی والیبال نشسته کشورمان نیز در آن حضور خواهد داشت.

بر پایه این گزارش، تیم ملی والیبال نشسته ایران در حالی دو دیدار مقابل تیم ملی والیبال نشسته آلمان را در پیش دارد که در جریان مسابقات جام بین قاره ای چین و در روز پایانی مرحله گروهی این رقابت ها موفق به شکست ۳ بر یک این تیم شده بود. ملی پوشان والیبال نشسته ایران نیز همچون آلمان برای حضور در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می شوند. آنها از روز گذشته (جمعه) با حضور ۱۶ بازیکن یازدهمین مرحله اردوی آماده سازی خود برای حضور در این دوره بازی های پارالمپیک را آغاز کردند. تمرین مشترک و دیدار با آلمان نیز در قالب همین اردو برگزار می شود.

کد خبر : ۱,۴۳۲
اشتراک در