۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۰۷
تمرین-با-رکابزنان-المپیکی-در-برنامه-اردویی-تنها-رکابزن-پارالمپیکی-ایران
بهمن گلبارنژاد، تنها دوچرخه سوار ایران در کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک ریو، در جریان برنامه های تمرینی خود برای حضور در این بازی ها علاوه بر شرکت در رقابت های برگزار شده توسط فدراسیون دوچرخه سواری، تمریناتی را هم با رکابزنان المپیکی برگزار خواهد کرد.

بهمن گلبارنژاد، تنها دوچرخه سوار ایران در کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک ریو، در جریان برنامه های تمرینی خود برای حضور در این بازی ها علاوه بر شرکت در رقابت های برگزار شده توسط فدراسیون دوچرخه سواری، تمریناتی را هم با رکابزنان المپیکی برگزار خواهد کرد.

فرهاد عصفوری، دبیر انجمن دوچرخه سواری معلولان که به عنوان مربی تمرینات بهمن گلبارنژاد را هم زیر نظر دارد، در گفتگو با سایت کمیته ملی پارالمپیک ضمن اشاره به این موضوع در مورد برنامه های کلی در نظر گرفته شده برای این رکابزن پارالمیکی توضیح داد.

وی در این زمینه گفت: بعد از معرفی رسمی بهمن گلبارنژاد به عنوان تنها رکابزن ایرانی اعزامی به بازی های پارالمپیک، وی به صورت غیر متمرکز پیگیر تمریناتش بود اما از هفته گذشته تمرینات پارالمپیکی گلبارنژاد به صورت رسمی در شیراز آغاز شد و شخصاً هم اجرای برنامه های وی را زیر نظر دارم.

دبیر انجمن دوچرخه سواری ادامه داد: در راستای برنامه های پارالمپیکی مصوب برای این رکابزن، وی طی دو روز گذشته در رقابت های قهرمانی پیشکسوتان که زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری در محمد شهر کرج برگزار شد، شرکت کرد و در دو بخش تایم تریل انفرادی و استقامت با دیگر شرکت کنندگان رقابت کرد. گلبارنژاد در بخش استقامت این رقابت ها بعد از دو رکابزنی که اخیراً در مسابقات جهانی پیشکسوتان شرکت داشتند، در رده سوم قرار گرفت.

عصفوری با تاکید بر اینکه برنامه تمرینی بهمن گلبارنژاد برای حضور در پارالمپیک ریو در ایام ماه رمضان هم دنبال خواهد شد، گفت: در این ماه دو هفته اردوی تمرینی برای این رکابزن در شیراز برگزار می شود سپس وی به صورت شخصی و البته بر اساس برنامه های مصوب تیم ملی، تمریناتش را خارج از اردو دنبال می کند. بعد از ماه رمضان هم شرکت در رقابت های لیگ دسته اول فدراسیون دوچرخه سواری در گرگان برای گلبارنژاد مصوب شده است. پیش از این رقابت ها وی یک اردوی چند روزه در گرگان خواهد داشت تا برای حضور در مسابقات آماده تر شود.

 

 


دبیر انجمن دوچرخه سواری با بیان اینکه در ادامه، تمرینات رکابزن پارالمپیکی ایران در استان زنجان پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: گلبارنژاد بعد از یک مرحله اردوی ۱۰ روزه در زنجان، برای مدت ۱۰ روز استراحت خواهد داشت سپس دوباره تمریناتش را در این استان از سر می گیرد. در این مرحله وی با رکابزنانی مانند بهنام ملکی و مهدی سهرابی که برای المپیک آماده می شوند، تمرین مشترک خواهد داشت. این یک موقعیت خوب و استثنایی است که قطعا روی وضعیت آمادگی نماینده ما در پارالمپیک ریو تاثیر مثبتی خواهد داشت.

فرهاد عصفوری با تاکید بر اینکه برنامه ارائه شده برای آماده سازی پارالمپیکی بهمن گلبارنژاد توسط کمیته ملی پارالمپیک تصویب شده است، گفت: این رکابزن از اول شهریورماه تا زمان اعزام به محل برگزاری بازی های پارالمپیک ریو تمریناتش را در تهران پیگیری خواهد کرد.

کد خبر : ۱,۴۲۵
اشتراک در