۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۰۳:۵۵
تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-نایب-قهرمان-تورنمنت-بین-المللی-برزیل-شد
تیم ملی فوتبال پنج نفره در دیدار نهایی تورنمنت بین المللی برزیل مقابل تیم اول این گروه شکست خورد و با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در این رقابت ها پایان داد.
تیم ملی فوتبال پنج نفره در دیدار نهایی تورنمنت بین المللی برزیل مقابل تیم اول این گروه شکست خورد و با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، دیدار نهایی تورنمنت بین المللی برزیل شامگاه یکشنبه به وقت ایران میان تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران و تیم A برزیل در ریودوژانیرو برگزار شد. در این بازی شاگردان  جواد فلفلی مقابل حریف پارالمپیکی خود ٣ بر صفر متحمل شکست شدند.

تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران در حالی نتیجه دیدار نهایی تورنمنت بین المللی برزیل را برابر  تیم اول این کشور واگذار کرد که در مرحله گروهی نیز برابر این تیم شکست خورده بود اما در این مرحله برابر تیم ژاپن به نتیجه تساوی دست یافته بود و مقابل مکزیک هم صاحب برتری شده بود.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران که در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت بین المللی تیم آرژانتین را شکست داده بود با مجموع دو برد، دو باخت و یک تساوی در میان هفت تیم دیگر شرکت کننده در این رقابت ها با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.

تورنمنت بین المللی فوتبال پنج نفره برزیل با حضور هشت تیم از کشورهای برزیل (دو تیم)، ایران، مراکش، مکزیک، چین، ژاپن و آرژانتین به مدت پنج روز برگزار شد.

دیدار مرحله رده بندی این تورنمنت نیز میان دو تیم آرژانتین و مراکش برگزار شد که در آن آرژانتین به برتری دست یافت و بعد از تیم های برزیل A و ایران در رده سوم قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، از میان تیم های شرکت کننده در تورنمنت بین المللی برزیل به غیر از ژاپن دیگر تیم ها صاحب سهمیه پارالمپیک هستند. ایران هم برای آماده سازی حضور در پارالمپیک ریو در این تورنمنت شرکت کرد.

کد خبر : ۱,۴۲۲
اشتراک در