۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ۰۶:۰۷
تورنمنت-بین-المللی-برزیل---تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-مغلوب-برزیل-شد
دومین دیدار تیم ملی فوتبال پنج نفره در تورنمنت بین المللی برزیل با شکست برابر تیم اول این کشور به پایان رسید.
دومین دیدار تیم ملی فوتبال پنج نفره در تورنمنت بین المللی برزیل با شکست برابر تیم اول این کشور به پایان رسید.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، در چارچوب روز دوم تورنمنت بین المللی برزیل که در ریودوژانیرو جریان دارد، تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران شامگاه پنچشنبه به وقت ایران مقابل تیم A برزیل به میدان رفت. ملی پوشان ایران در این دیدار مقابل حریف مدعی و میزبان خود رقابتی نزدیک و قابل توجه داشتند اما در نهایت با یک گل متحمل شکست شدند.

تیم ملی فوتبال پنج نفره که برای حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک آماده می شود در حالی نتیجه دیدار برابر برزیل را واگذار کرد که در روز نخست این مسابقات برابر ژاپن به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافته بود.

تیم ملی فوتبال پنج نفره که در گروه نخست تورنمنت بین المللی برزیل قرار دارد امروز جمعه آخرین دیدار گروهی خود در این رقابت ها را برابر مکزیک برگزار می کند.

بر پایه این گزارش، تورنمنت بین المللی فوتبال پنج نفره برزیل که از روز چهارشنبه با حضور هشت تیم از هفت کشور برزیل (دو تیم)، ایران، مکزیک، آرژانتین، چین، ژاپن و مراکش در ریودوژانیرو آغاز شد، روز یکشنبه با معرفی بهترین ها به کار خود پایان می دهد. از میان تیم های شرکت کننده در این تورنمنت به غیر از ژاپن سایر تیم ها صاحب سهمیه پارالمپیک ۲۰۱۶ هستند.

کد خبر : ۱,۴۱۶
اشتراک در