۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۴۲
تورنمنت-بین-المللی-برزیل---تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-مقابل-ژاپن-به-تساوی-دست-یافت
تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران نخستین دیدار خود در تورنمنت بین المللی برزیل را برابر ژاپن برگزار کرد و طی آن به تساوی دست یافت.
تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران نخستین دیدار خود در تورنمنت بین المللی برزیل را برابر ژاپن برگزار کرد و طی آن به تساوی دست یافت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تورنمنت بین المللی فوتبال پنج نفره برزیل از روز گذشته با حضور هشت تیم برزیل (دو تیم)، ایران، چین، مراکش، آرژانتین، ژاپن و مکزیک در شهر ریودوژانیرو آغاز شد.

تیم ملی فوتبال پنج نفره که طبق گروهبندی انجام شده در گروه اول تورنمنت بین المللی برزیل با تیم های برزیل A، ژاپن و مکزیک همگروه است، شامگاه چهارشنبه به وقت ایران نخستین دیدار خود در این تورنمنت را برابر ژاپن برگزار کرد.

دیدار تیم های ملی فوتبال پنج نفره ایران و ژاپن با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. بهزاد زاد علی اصغر زننده تنها گل ایران برابر ژاپن بود.

اما پیش از دیدار تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران برابر ژاپن دو دیدار از گروه دوم مسابقات برگزار شد که طی آن مراکش ٢ بر یک برابر چین به برتری دست یافت و آرژانتین هم با یک گل تیم B برزیل را شکست داد.

تورنمنت بین المللی برزیل امروز پنجشنبه با برگزاری دیدارهای روز دوم پیگیری می شود. در این روز از رقابت ها تیم ملی ایران مقابل تیم A برزیل به میدان می رود.

بر پایه این گزارش، تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران به منظور آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک با ترکیبی متشکل از ١٠ بازیکن و با سرمربیگری جواد فلفلی در تورنمنت بین المللی برزیل شرکت کرده است. به غیر از ژاپن دیگر تیم های شرکت کننده در این تورنمنت سهمیه پارالمپیک در اختیار دارند.

کد خبر : ۱,۴۱۵
اشتراک در