۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ۰۶:۱۰
زمان-هشتمین-مرحله-اردوی-پارالمپیکی-تیم-ملی-جودو-تمدید-شد
هشتمین مرحله اردوی آماده سازی جودوکاران نابینا و کم بینا برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو که قرار بود امروز به پایان برسد تا سه روز دیگر ادامه خواهد داشت.

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی جودوکاران نابینا و کم بینا برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو که قرار بود امروز به پایان برسد تا سه روز دیگر ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، امید جعفری در وزن ۸۱ کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم و حمزه ندری در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم که سه سهمیه برای جودوی نابینایان و کم بینایان ایران و به منظور حضور در بازی های پارالمپیک ریو را به دست آورده اند، از سوم خردادماه همراه با حریفان تمرینی خود دور هشتم تمرینات را زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده، سرمربی جدید تیم ملی آغاز کرده اند.

طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود این مرحله از تمرینات جودوکاران پارالمپیکی تا دوازدهم خردادماه ادامه داشته باشد؛ بر این اساس و طبق برنامه اولیه، امروز چهارشنبه آخرین روز تمرین جودو کاران در اردوی هشتم بود اما به درخواست اعضای کادر فنی زمان اتمام این مرحله از تمرینات تغییر کرده طوریکه تمرینات سه روز دیگر و تا ۱۵ خردادماه ادامه خواهد داشت.

 

 


محمدرضا حاج یوسف زاده، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان، در مورد دلیل تصمیم اتخاذ شده مبنی بر تمدید زمان اردوی این تیم به سایت کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: معمولا سیکل تمرینی برای رویدادهای بزرگی همچون پارالمپیک، اینگونه است که تیم ها و ورزشکاران دو هفته تمرین سنگین داشته باشند سپس یک هفته تمرین سبک یا استراحت فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر سه روز مورد نظر را به زمان اردو اضافه نمی کردیم، جودوکاران پارالمپیکی ۶ جلسه مفید را برای تمرین زیر نظر بدنساز و مربی تخصصی آن هم با شرایط مناسب از دست می دادند. به همین دلیل درخواست تمدید اردو را دادیم که خوشبختانه مورد موافقت مسئولان مربوطه قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، عین الله حسین پور، پویا آب بخش و محمد جعفری حریفان تمرینی جودوکاران پارالمپیکی در اردو هستند.

کد خبر : ۱,۴۱۳
اشتراک در