۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵
تورنمنت-بین-المللی-برزیل---ژاپن-اولین-حریف-تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-شد

برنامه دیدارهای تورنمنت بین المللی فوتبال پنج نفره اعلام شد که بر اساس آن تیم ملی ایران نخستین دیدار خود در این رقابت ها را روز چهارشنبه برابر ژاپن برگزار می کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی فوتبال پنج نفره که برای حضور در تورنمنت بین المللی برزیل عازم این کشور شده است، از فردا چهارشنبه و بر اساس گروهبندی انجام شده دیدارهای خود در این رقابت ها را آغاز می کند. بر اساس برنامه ای که توسط مسئولان برگزار کننده این رقابت ها در اختیار اعضای کادر فنی تیم ایران قرار گرفته است، ملی پوشان کشورمان نخستین دیدار خود را برابر ژاپن برگزار خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال پنج نفره که در گروه اول تورنمنت بین المللی برزیل با تیم A برزیل، مکزیک و ژاپن همگروه است، پس از دیدار برابر ژاپن که فردا (چهارشنبه) و در روز نخست مسابقات انجام می شود، روز پنجشنبه به مصاف تیم اول برزیل می رود و روز جمعه هم با مکزیک دیدار خواهد داشت.

 

 


طبق گروهبندی که پیش از این اعلام شده بود، در گروه دوم تورنمنت بین المللی برزیل تیم های  آرژانتین، چین، مراکش و تیم B برزیل به مصاف هم خواهند رفت. به غیر از ژاپن، دیگر تیم های شرکت کننده در تورنمنت بین المللی برزیل صاحب سهمیه پارالمپیک ریو هستند.

تیم ملی فوتبال پنج نفره که با ترکیبی متشکل از ۱۰ بازیکن شنبه شب از تهران راهی ریودوژانیرو محل برگزاری تورنمنت بین المللی برزیل شد، امروز سه شنبه یک جلسه تمرینی در این شهر برگزار کرد تا برای دیدار فردا مقابل ژاپن آماده تر شود.

بر پایه این گزارش، حضور در تورنمنت بین المللی برزیل در راستای آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک برزیل در برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال پنج نفره قرار گرفته است. این تیم برای دومین بار سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک را به دست آورده است.

کد خبر : ۱,۴۱۱
اشتراک در