۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ۰۳:۳۱
حریفان-تیم-ملی-فوتبال-پنج-نفره-در-تورنمنت-بین-المللی-برزیل-معرفی-شدند
تیم ملی فوتبال پنج نفره در تورنمنت بین المللی برزیل که به منظور آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک در آن شرکت خواهد داشت به مصاف تیم های برزیل، مکزیک و ژاپن خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال پنج نفره در تورنمنت بین المللی برزیل که به منظور آماده سازی حضور در بازی های پارالمپیک در آن شرکت خواهد داشت به مصاف تیم های برزیل، مکزیک و ژاپن خواهد رفت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، برزیل از ۱۳ خردادماه میزبان یک دوره تورنمنت بین المللی فوتبال پنج نفره است که با حضور تیم هایی از کشورهای میزبان (دو تیم)، ایران، مکزیک، آرژانتین، چین، مراکش و ژاپن در شهر ریو دو ژانیرو برگزار می شود.

از میان تیم های شرکت کننده در تورنمنت بین المللی برزیل، به جز ژاپن دیگر تیم ها صاحب سهمیه بازی های پارالمپیک هستند و از این حیث حضور در این تورنمنت، تدارکات بجا و مناسبی برای تیم های شرکت کننده در فاصله سه ماه مانده به این بازی ها به حساب می آید.

اما بر اساس گروهبندی انجام شده از سوی مسئولان برگزارکننده تورنمنت بین المللی فوتبال پنج نفره برزیل، تیم ملی ایران در گروه اول این رقابت ها با تیم A برزیل، مکزیک و ژاپن دیدار می کند. در گروه دوم هم تیم های  آرژانتین، چین، مراکش و تیم B برزیل به مصاف هم خواهند رفت. البته برنامه دیدارهای گروهی اعلام نشده است.

برای حضور در تورنمنت بین المللی برزیل، تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران ساعت ۲۲:۲۰ شامگاه یکشنبه با ترکیب ۱۰ نفره تهران را به مقصد ریو دو ژانیرو ترک کرد. حسین رجب پور، صادق رحیمی، محمدرضا مهنی نصب، احمدرضا شاه حسینی، رسول باصری، امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر و کامبیز محکم (بازیکنان) همراه با میثم شجاعیان و مهرداد عباسی (دروازه بانان) ترکیب این تیم را در این سفر و در تورنمنت پیش رو تشکیل می دهند ضمن اینکه جواد فلفلی به عنوان سرمربی همراه با ایمان فرحبخش و محمدرضا شاددل هم هدایت بازیکنان را بر عهده خواهند داشت. کاوه عزیزی نیز سرپرست تیم است.

تیم ملی فوتبال پنج نفره به منظور آماده سازی حضور در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک در تورنمنت بین المللی برزیل شرکت می کند. این برای دومین بار است که تیم ملی فوتبال پنج نفره سهمیه این بازی ها را به دست آورده است.

کد خبر : ۱,۴۰۶
اشتراک در