۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۵:۵۶
دو-و-میدانی‌کاران-برتر-قهرمانی-کشور--معرفی-شدند
انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان با توجه به نتایج مسابقات باشگاهی و انتخابی تیم ملی، فهرست دو و میدانی‌کاران پارالمپیکی را اعلام کرد.
انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان با توجه به نتایج مسابقات باشگاهی و انتخابی تیم ملی، فهرست دو و میدانی‌کاران پارالمپیکی را اعلام کرد.

بر پایه گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات باشگاهی کشور دو و میدانی جانبازان و معلولان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در تهران برگزار شد.

مسئولان انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان با توجه به نتایج به دست آمده در این رقابت‌ها و همچنین لحاظ کردن ۱۹ سهمیه‌ای که برای این رشته و جهت حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو قطعی شده است، فهرست دو و میدانی‌کاران را اعلام کرد.

بر این اساس نام ۲۱ دو و میدانی‌کار به این شرح معرفی شده‌اند:

سامان پاکباز، سجاد نیک‌پرست، پیمان نصیری، سیامک صالح فرج‌زاده، محسن کائدی، محسن حسینی‌پناه، مهران نکویی مجد، علی الفت‌نیا، جواد حردانی، سجاد محمدیان، یونس سیفی‌پور، اسدالله عظیمی، علیرضا مختاری، حامد امیری، جلیل باقری، علیرضا قلعه ناصری، علی محمدیاری، جاوید احسان ‌شکیب، عبدالله حیدری، محمد خالوندی و خانم هاشمیه متقیان

علی‌اصغر هادی‌زاده رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان ضمن اعلام فهرست ۲۱ نفره به سایت پارالمپیک گفت: از میان نامبردگان در این فهرست از پیمان نصیری و علی محمدیاری رکوردگیری دوباره‌ای انجام خواهد شد. سپس نظر نهایی در خصوص این دو ورزشکار اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: بر اساس رکورد دوباره‌ای که از نصیری و محمدیاری خواهیم گرفت، مشخص می‌شود که هر دو ورزشکار به پارالمپیک ریو اعزام خواهند شد یا اینکه فقط یکی از آنها فرصت حضور در این بازی‌ها را به دست خواهد آورد.

کد خبر : ۱,۴۰۰
اشتراک در