۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۳۱
آغاز-هشتمین-اردوی-جودوکاران-پارالمپیکی-با-سرمربی-جدید
هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودو ی نابینایان و کم بینایان برای حضور در بازی های پارالمپیک ریو از امروز به طور رسمی آغاز می شود.
هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان برای حضور در بازیهای پارالمپیک ریو از امروز به طور رسمی آغاز می شود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، جودوکاران نابینا و کم بینا که سه سهمیه ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو را به دست آورده اند، تا پیش از این برگزار کننده هفت مرحله اردوی آماده سازی برای حضور در این دوره بازیها بوده اند. در این راستا آنها همراه با حریفان تمرینی خود روز گذشته وارد محل اردو شدند تا از امروز دوشنبه دور جدید تمرینات  را در قالب هشتمین مرحله اردو پیگیری کنند.

هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جودوی نابینان و کم بینایان در قائمشهر برگزار می شود. این اردو تا ۱۲ خردادماه ادامه خواهد داشت.

امید جعفری در وزن ۸۱ کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن ۱۰۰ کیلوگرم و حمزه ندری در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم سه جودوکار پارالمپیکی ایران هستند که در کنار عین الله حسین پور، پویا آب بخش و محمد جعفری به عنوان حریف تمرینی در این مرحله اردو حاضر خواهند بود.

این نخستین اردوی تیم پارالمپیکی جودوی نابینایان و کم بینایان است که زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده به عنوان سرمربی جدید برگزار می شود. رضا چاه خندق و حسن رجبی نیز به عنوان مربی وی را در امر آماده سازی تیم همراهی می کنند ضمن اینکه محمدرضا تاجیک هم سرپرست تیم است.

کد خبر : ۱,۳۹۰
اشتراک در