۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۰۳
رقابت-پاراتکواندوکاران-ایران-در-مسابقات-قهرمانی-آقریقا-فردا-برگزار-می-شود
مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آفریقا فردا یکشنبه برگزار می شود و طی آن تیم ملی ایران در این رقابتها به مصاف حریفان خود می رود.
مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آفریقا فردا یکشنبه برگزار می شود و طی آن تیم ملی ایران در این رقابتها به مصاف حریفان خود می رود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جهانی تکواندو این اجازه را به کشورهای مختلف داده تا در سال ٢٠١٥ و ٢٠١٦ در رقابت های قاره ای مختلف شرکت کنند.

بر همین اساس تیم ملی پاراتکواندوی ایران که چندی پیش در بخش مردان مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، حضور در رقابت های قهرمانی آفریقا را در برنامه قرار داده است.

مسابقات قهرمانی پاراتکواندو فردا در شهر پورت سعید مصر برگزار می شود. برای شرکت در این رقابت ها تیم ملی ایران با ترکیب سجاد جوانبخت و سعید صادقیان پور در وزن ٦١- کیلوگرم، محمود جعفرزاده و اصغر عزیزی در وزن ٧٥- کیلوگرم و محسن عبدی و احمد نریمانی در وزن ٧٠+ کیلوگرم پنجشنبه عازم مصر شد.

علاوه بر ایران و مصر که میزبان مسابقات قهرمانی پاراتکواندو قاره آفریقا است، مراکش، افغانستان، نیجریه، ازبکستان، اوکراین، اسپانیا، آلمان، کومور و لسوتو دیگر کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آفریقا فردا و تنها به مدت یک روز برگزار می شود. هدایت تیم ایران بر عهده حسین مدانلو است.

کد خبر : ۱,۳۸۷
اشتراک در