۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۶:۵۳
قایقرانی-انتخابی-پارالمپیک---نمایندگان-ایران-از-کسب-سهیمه-بازماندند
قایقرانان ملی پوش ایران در روز دوم مسابقات جهانی آلمان و انتخابی پارالمپیک در ماده کایک تک نفره مردان با کلاس راهی فینال B و C شدند.
قایقرانان ملی پوش ایران در روز دوم مسابقات جهانی آلمان و انتخابی پارالمپیک در ماده کایک تک نفره مردان با کلاس راهی فینال B و C شدند.

بر پایه گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، رقابت های قایقرانی جهانی آلمان و انتخابی پارالمپیک امروز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی در ماده کایک تک نفره مردان در دو کلاس TA و LTA  پیگیری شد و در طی آن اسلام جاهدی و اکبر طهماسبی با حریفان خود از کشورهای مختلف رقابت کردند.

در این روز از رقابت ها و در کلاس TA جاهدی در رقابت با حریفانی از ۸ کشور دیگر با رکورد ۴۸/۹۳۳ ثانیه بعد از نمایندگان ایتالیا، مجارستان و اسپانیا در رده چهارم قرار گرفت و راهی فینال B شد.

بدین ترتیب جاهدی فردا برای کسب رده دهم تا هجدهم پارو می زند و از کسب سهمیه بازماند.

 اکبر طهماسبی نیز در کلاس LTA  از راهیابی به فینال بازماند.

این پاروزن کشورمان نیز در گروه خود و در رقابت با ورزشکاران ۸ کشور دیگر با رکورد ۴۶/۳۷۴ ثانیه در رده هشتم قرار گرفت و نتوانست مجوز فینال را کسب کند. وی فردا در فینال C برای رده ۱۹ تا ۲۷ پارو خواهد زد.

در این گروه قایقرانان کشورهای برزیل، روسیه، سنگال، نیوزلند، دانمارک در رده های اول تا پنجم قرار گرفتند.

دیدارهای فینال مسابقات قایقرانی جهانی آلمان و انتخابی پارالمپیک فردا پنجشبه در دویسبورگ پیگیری می شود. در این روز از رقابت ها اسلام جاهدی در کلاس TA پارو می زند و شهلا بهروزی راد که روز گذشته در کلاس LTA مجوز فینال را گرفته بود نیز با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

کد خبر : ۱,۳۸۲
اشتراک در