۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۶:۰۶
۲۱-بازیکن-به-اردوی-پارالمپیکی-تیم-ملی-بسکتبال-با-ویلچر-دعوت-شدند
تیم ملی بسکتبال با ویلچر که اردوهای آماده سازی خود برای حضور در بازیهای پارالمپیک ریو را آغاز کرده است، سومین دور تمریناتش را با حضور ۲۱ بازیکن برگزار می کند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر که اردوهای آماده سازی خود برای حضور در بازیهای پارالمپیک ریو را آغاز کرده است، سومین دور تمریناتش را با حضور ۲۱ بازیکن برگزار می کند.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از سوم خردادماه در تهران و مجموعه ورزشی شهید هرندی آغاز شده و تا دوازدهم این ماه ادامه خواهد داشت. عباس آقاکوچکی که هدایت این تیم را برای حضور در پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک بر عهده گرفته است، برای برپایی این مرحله از تمرینات ۲۱ بازیکن را به حضور در اردو فراخوانده است.

اردونشینان دور جدید تمرینات تیم ملی بر اساس ترکیب اولیه ای که برای حضور در پارالمپیک ریو به کمیته بین المللی پارالمپیک و کمیته برگزارکننده بازیها معرفی شده است، انتخاب شده اند. ضمن اینکه با توجه به اتمام مسابقات باشگاهی در کشورهای مختلف اروپایی، لژیونرهای بسکتبال با ویلچر ایران نیز برای نخستین بار در اردوی پارالمپیکی تیم ملی شرکت خواهند داشت و بر همین اساس ترکیب اردونشینان در این مرحله از تمرینات نسبت به دو اردوی گذشته کامل تر خواهد بود.

۲۱ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به این شرح معرفی شده اند:

ایمان بک‌زاده (لرستان)، عادل طرفی، مجید طاهری (خوزستان)، وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی، ابراهیم احمدی، مرتضی غریبلو، علیرضا احمدی، احمد یوسفی، مهدی قربانی (زنجان)، سامان بلاغی، میلاد خردمند (فارس)، حسن عبدی (خراسان رضوی)، محمد صحی، امید هادی‌اظهر (تهران)، محمد محمدنژاد (قم)، حکیم منصوری ( مازندران)، محمد حسن سیاری، مرتضی عابدی (مرکزی)، محسن طلوعی (اردبیل)، اسماعیل حسین پور (آذربایجان شرقی)

بر پایه این گزارش، اردونشینان تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر نظر عباس آقاکوچکی و عباس خاکی تمرینات خود را در تهران پیگیری خواهند کرد. کمال عشق و حجت‌الاسلام اصغر شایسته نیز به عنوان سرپرست و نماینده فرهنگی در کنار اعضای کادر فنی خواهند بود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که مهرماه سال گذشته برگزار شد و راهیابی به فینال این رقابت ها صاحب سهمیه پارالمپیک پانزدهم شد.

کد خبر : ۱,۳۷۹
اشتراک در