۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۶:۲۷
قایقرانی-انتخابی-پارالمپیک---صعود-نمایندگان-ایران-به-مرحله-نیمه-نهایی-و-نهایی
روز نخست مسابقات قایقرانی جهانی آلمان و انتخابی پارالمپیک با صعود سه نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی و نهایی کایاک یک نفره مردان و زنان همراه بود.
روز نخست مسابقات قایقرانی جهانی آلمان و انتخابی پارالمپیک با صعود سه نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی و نهایی کایاک یک نفره مردان و زنان همراه بود.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مسابقات قایقرانی جهانی آلمان به عنوان آخرین مرحله از رقابت‌های گزینشی پارالمپیک از امروز با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در دویسبورگ آلمان آغاز شد.

شهلا بهروزی‌راد که سال گذشته از حضور در مسابقات جهانی ایتالیا صاحب سهمیه پارالمپیک شد، همراه با اسلام جاهدی و اکبر طهماسبی سه نماینده ایران در این مسابقات هستند که در گروه‌های خود به رقابت با حریفان‌ پرداخته و موفق به صعود از مرحله گروهی شدند.

بر این اساس در کایاک یک نفره زنان، شهلا بهروزی‌راد در گروه خود و در رقابت با نمایندگانی از کشورهای سوئد، آلمان، آمریکا، رومانی، استرالیا، برزیل، انگلیس و چین موفق شد با رکورد ۵۳/۳۶۰ ثانیه در رده سوم قرار بگیرد. در این گروه نمایندگانی از آمریکا و رومانی اول و دوم شدند.

شهلا بهروزی‌راد با قرار گرفتن در رده سوم به طور مستقیم به فینال این مرحله از مسابقات صعود کرد.

رقابت‌های کایاک یک نفره زنان که بهروزی‌راد با کلاس LTA در آن حضور دارد در دو گروه ۹ نفره برگزار شد.

از هر گروه سه نفر به صورت مستقیم راهی فینال شدند و سایر شرکت‌کنندگان در مرحله نیمه نهایی رقابت خود را دنبال می‌کنند تا از این مرحله هم سه نفر مجوز فینال کسب کنند.

امروز همچنین اسلام جاهدی دیگر پاروزن ایران با کلاس TA در گروه خود و در رقابت با حریفانی از سوئد، پورتوریکو، برزیل، انگلیس، صربستان و آمریکا موفق به کسب جایگاه چهارم شد. جاهدی با رکورد ۵۱/۵۵۳ ثانیه موفق به کسب جایگاه چهارم شد.

بر این اساس نمایندگانی از انگلیس، پورتوریکو و صربستان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

اکبر طهماسبی نیز با کلاس LTA در رقابت‌های کایاک یک نفره مردان در گروه خود در رقابت با نمایندگان مجارستان، لهستان، صربستان، انگلیس، روسیه و ازبکستان در جایگاه هفتم قرار گرفت. این پاروزن با رکورد ۴۸/۲۱۹ ثانیه به این جایگاه دست یافت.

اسلام جاهدی و اکبر طهماسبی با قرار گرفتن در رده‌های چهارم و هفتم گروه‌های خود، به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کایاک یک نفره مردان در کلاس TA و LTA راه یافتند.

مسابقات قایقرانی جهانی آلمان و انتخابی پارالمپیک روز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی در کلاس‌ها و ماده‌های مختلف پیگیری می‌شود و اکبر طهماسبی همراه با اسلام جاهدی طبق برنامه، در ماده‌های خود برای صعود به فینال با حریفانشان رقابت خواهند کرد.

دیدارهای فینال نیز روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

کد خبر : ۱,۳۷۷
اشتراک در